Vaadimme reilua journalismia

Kommentoitu viesti

Allekirjoitanko

#1 Tavoite?

08.08.2011 17:01

Asiahan on hyvä ja yhteinen, mutta mulle jäi hämäräksi, mitä tällä addressilla tarkalleen tavoitellaan, mitä vaaditaan keneltä ja kenelle tämä on tarkoitus luovuttaa. Enemmän tämä kuulostaa julistukselta kuin addressilta.

Vastaukset


Vieras

#2 Re: Tavoite?

2011-08-08 17:34:25

#1: Allekirjoitanko - Tavoite?

Hei

Tässä vastaus kysymykseesi.

"Luovien alojen ammattilaisille asianmukaisen korvauksen saaminen töiden käytöstä on elinehto, mutta myös tae ammatillisesta jatkuvuudesta. Hyvää työtä hyödynnetään potentiaalisesti moneen kertaan, ja oikein käytettynä jokainen uusi käyttökerta mahdollisesti tuo myös taloudellista hyötyä.

Lienee kohtuullista, että työn tehnyt saa tuloksesta oikeudenmukaisesti itselleen kuuluvan siivun."

Luovutamme adressin lehtitalojen päätoimittajille sekä eduskuntaan.

 

Irmeli Grunau

#21 Minäkään en yhtään ymmärrä mistä tässä on kysymys.

2011-08-27 19:38:59

 

Mutta olenkin erittäin heikko lukija ja vähä-älyinen ympäristönikin mielestä. Tämä on varmaan sellainen teksti, että pitää olla akateeminen koulutus, jotta tämän ymmärtää. Minä näes olen Mensan esitestien mukaan imbesillin tasolla. Mutta suomalaisen imbesillinkin pitäisi jotain ymmärtää siitä mitä julkisuuden tontut ja hölmöläiset ja muumihahmot oikein touhuavat täällä Muumimaailmassa.

Voisko joku kirjoittaa tämän selkokielellä, sillä journalismista tällä hetkellä pitäisi keskustella kuten myös ihmisten täydellisessä uutispimennossa pitäminen siitä mitä täällä todella tapahtuu. Tämä on erittäin vakava asia varsinkin kun...

Irmeli Grunau

Aborttibloggari, abortti.blogspot.com

 

 

Adressi adressi.com'in poistamiseksi maailmankartalta

#26 Re: Tavoite?

2011-09-07 23:47:03

#1: Allekirjoitanko - Tavoite?

Pitäisikö tämän olla reilu ? Katso kuka sen on luonut.... :)