Vetoomus vankilapastoreiden virkojen säilyttämisen puolesta

Kommentoitu viesti

entinen vanki

#9 Re: Ei valtion pussista.

15.10.2014 19:39

#4: Ex-pamppu - Ei valtion pussista. 

 Taidat olla ollut unissasi jossain pamppuna jos mielestäsi vankilapastorit on venkuloiden käännyttäjiä. Eli et tiedä lainkaan mitä heidän työhönsä kuuluu. Oletko koskaan itse tehnyt jotain auttaaksesi vankeja kuntoutumaan ? Tuskin kun ottaa huomioon katkeran sävysi vankeja kohtaan. On tosi hyvä ettet ole enää "pamppuna" kun asenteesi on noin kyyninen. Olen itse tullut vankilassa uskoon ja ollut siviilissä 8 vuotta, käynyt töissä ja käynyt vankiloissa lähetystyössä ja olen iloinnut siitä, että nykyään vankilassa on suurimmaksi osaksi asiallista henkilökuntaa joka ymmärtää myös hengellisen työn tarpeellisuuden.

Vastaukset

toivon sinulle pahaa

#57 Re: Re: Ei valtion pussista.

2015-12-06 19:52:39

#9: entinen vanki - Re: Ei valtion pussista. 

 Ex-pamppu.. toivon että karma toteutuu sinun kohdallasi ja saat tuntea elämässäsi todella suurta tuskaa. Sinunlaisia ihmisiä ei pitäisi olla olemassa. Anteeksi näin suora mielipide,mutta kaikki me ihmisiä olemme,ja kaikki tekee virheitä. Eiköhän jokainen voi myös muuttua,varsinkin jos saa apua vankilapastorin kaltaisilta henkilöiltä. Luulen että sinua katsoessa vankilan käytävällä,tulee mieleen että toivottavasti emme ikinä törmää siviilin puolella,koska viha saattaa purkautua.