Taidepoliittisen asiantuntijaryhmän hallitusohjelmatavoitteet

Kommentoitu viesti


Vieras

#37 Re: Re: Re: Re: Re: Adressin laatijoille ja allekirjoittajille tiedoksi!

22.03.2015 15:15

#36: Markku Laitinen - Re: Re: Re: Re: Adressin laatijoille ja allekirjoittajille tiedoksi! 

 Lopeta jo toi lässytys "nimimerkin suojasta"! Se on valintakysymys ja tässä ei ole rekisteröintipakkoa! Vain idiootti vaatii paljastamaan vastakirjoittajansa nimen. Ei ole meidän muiden kirjoittajien vika jos teet itsesi naurettavaksi omalla nimelläsi. Nuo sinun päätelmäsi "ihmisoikeusrikollisuudesta" ovat pähkähulluja ja suorastaan idioottimaisia. Olet kai sen jo itsekin huomannut. 

Vastaukset

Markku Laitinen

#38 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Adressin laatijoille ja allekirjoittajille tiedoksi!

2015-03-22 16:22:24

#37: - Re: Re: Re: Re: Re: Adressin laatijoille ja allekirjoittajille tiedoksi! 

 Oho! Väitätkö siis ettet kirjoittele nimimerkin suojasta ja juokse ikäänkuin puskasta ampuen minun perässäni palstalla, aivan kuten raukkikset tekevät? Enkä minä ole vaatinut sinua paljastamaan nimeäsi, vaan kertonut että jos kirjoittaisit omalla nimelläsi, motiivisi juosta perässäni palstalla paljastuisivat. Ne mitä ilmeisemmin ovat henkilökohtaiset.

Mitä tulee vapaaseen ammatilliseen järjestäytymiseen perustavaa laatua olevana oikeutena, jokainen voi tarkastaa mitä asiasta sanovat YK:n maailmanlaajuinen ihmisoikeuksien julistus, Euroopan Unionin Perusoikeuskirja, maamme solmimat Ihmis- ja Perusoikeussopimukset, maamme Perustuslaki ja maamme Yhdenvertaisuuslaki.

Näin ollen koska maamme taiteilijajärjestöt rikkovat edellämainittuja lakeja ja sopimuksia räikeästi, estämällä taiteilijoilta ammatillisen järjestäytymisen ja järjestäytymisen muiden etujen valvomiseksi omilla käytännöillään, on jokainen taiteelle annettu julkinen tukieuro, myöskin julkinen tukieuro Ihmis- ja Perusoikeuksien polkemiselle. Näin jokainen joka on ollut laatimassa tätä adressia tai allekirjoittanut adressin, osallistuu Ihmis- ja Perusoikeuksien vastaiseen toimintaan, koska adressilla pyritään kasvattamaan taiteen julkisia tukia.

Asia voi olla sinun puolestasi vaikka kuinka naurettava, mutta se että minä kirjoitan omalla nimelläni ja sinä raukkamaisesti nimimerkkiesi suojasta, kertonee kaiken.