Taidepoliittisen asiantuntijaryhmän hallitusohjelmatavoitteet

Kommentoitu viesti

Adressit.com- käyttäjä

#41 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Adressin laatijoille ja allekirjoittajille tiedoksi!

23.03.2015 05:01

#40: Markku Laitinen - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Adressin laatijoille ja allekirjoittajille tiedoksi! 

 Voi Markku, se ole juuri sinä itse joka mustamaalaat täällä itseäsi ja vielä omalla nimelläsi! Eikä kysymys ole kenenkään teosten laadusta!  Kukaan ei ole täällä esitellyt teoksiaan....et edes sinä!  Lahjakkuudesta...ja varsinkin sinun lahjakkuudesta kyllä jokainen lukija täällä osaa tehdä omat johtopäätöksensä kun lukee näitä kirjoituksia täällä. En halua lisätä painolastiasi kertomalla siitä omaa mielipidettäni.

Sinä olet itse kääntänyt puheenaiheen itseesi joka selvinnee sinullekin kun vain viitsit selailla näitä viestejä taaksepäin. 
Vielä kerran, tässä ei ole kysymys sinusta, ei sinun- eikä kenenkään taiteen laadusta vaan keskustellaan kyseisestä adressista, joten jos sinulla on tarkoitus jatkaa osallistumista keskusteluihin niin jättäisit ainakin tuon itsesi ympärillä pyörimisen ja ryhdy kirjoittamaan asiaa!  Ja Markku hyvä, täällä on jokaisen kirjoittajan lupa kirjoitta nimimerkillä tai ilman, joten jättäisit jo tuonkin puheenaiheen!

Vastaukset

Markku Laitinen

#42 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Adressin laatijoille ja allekirjoittajille tiedoksi!

2015-03-23 05:32:28

#41: Adressit.com- käyttäjä - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Adressin laatijoille ja allekirjoittajille tiedoksi! 

 Aivan, jokainen lukija voi miettiä miksi sinä juokset palstalla minun perässäni mustamaalaten minua nimimerkkiesi suojasta päiväkausia, etkä keskustele adressin tarkoittamista asioista. Kyseessä on henkilökohtainen kateus ja vainoaminen jota olet täällä suorittamassa ja jos tekisit toimintaasi omalla nimelläsi, niin voisin kertoa kaikille mikä on syy tähän päiväkausia tekemääsi selkäänpuukotukseen ja mustamaalaukseesi.

Jokainen tukieuro taiteelle on samalla tuki Ihmis- ja Perusoikeusrikollisuudelle ja siksihän olet kääntänyt keskustelun koskemaan minua joka uskallan tämän tärkeän asian ottaa esille. Juuri siksi et keskustelekaan adressin sisältämistä asioista, vaan olet kääntänyt keskusteluun koskemaan minua. Koska asiakeskustelussa et pärjää, teet mustamaalauksesi ja selkäänpuukotuksesi nimimerkkiesi suojasta, jos tekisit ne omalla nimelläsi, voisivat kaikki verrata meitä taiteilijana keskenään!

Mutta ei mitään, jatka mustamaalaustasi ja selkäänpuukotustasi nimimerkkiesi suojasta mahdollisimman pitkään, jotta kaikille selviää mistä on kyse. Ei minulla mitään sitä vastaan ole, pääasia että kaikille lukijoille tulee selväksi se peli jota tällaisessa maassa käydään virallisen taidekentän toimijoiden puolelta, sellaisia taiteilijoita vastaan ketkä yrittävät saada alan oikeat epäkohdat korjatuksi, eikä vain kerjätä rahaa Ihmis- ja Perusoikeuksien vastaisille taidealan toimijoille.