Taidepoliittisen asiantuntijaryhmän hallitusohjelmatavoitteet

Kommentoitu viesti

pelkuri

#99 Re: Re: Re: Re: Re: Täyttä roskaa koko adressi!

23.04.2015 06:23

#11: Markku Laitinen - Re: Re: Re: Re: Täyttä roskaa koko adressi! 

 Olen kanssasi 95% samaa mieltä. Allekirjoitin kuitenkin adressin, koska jos taiteella on oma ministeri, se lisää taiteen asemaa yhteiskunnassa. Mutta olen täysin samaa mieltä, että kunnon suursiivouksen taidekenttämme tarvitsee. Itse en ole koskaan hakenut apurahoja ja olenkin aina kaulaa myöten liemessä raha-asioiden kanssa. Ymmärrän markkinoinnin tärkeyden, mutta introverttinä se on itselleni vaikeaa. Olen naiivi ja uskon, että hyvät työt kyllä löytyvät tavalla tai toisella markkinoille. Valitettavasti maamme on niin pieni, että tänne on mahdollista pesiytyä kultapossukerho, jota ympäröi rikkoutumaton lasikupu, joka pitäisi räjäyttää. Uskon, että juuri tämä samainen kultapossukerho on suurin vastus Guggenheim-museonkin tiellä. Mitä siinä pelätään vai kadehditaanko vain, jos joku muukin pääsee osingoille. Ilman Guggenheimia ei olisi ikinä syntynyt tätä uutta Helsinki-liikettä, mikä sen nimi nyt olikaan. Tulee mieleen, että ajatuksena on, "jos en itse yllä mestariksi, ei muidenkaan pidä yltää".

Vastaukset


Vieras

#100 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Täyttä roskaa koko adressi!

2015-04-23 08:41:59

#99: pelkuri - Re: Re: Re: Re: Re: Täyttä roskaa koko adressi! 

Toi on jo törkeetä 'pelailua' Markku! Lähdit alunperin nimenomaan ylpeänä kirjoittelemaan omalla nimelläsi.  Yritätkö muka harhauttaa ihmiset luulemaan että muutkin ovat kanssasi samaa mieltä? Onko kiusallista kun kukaan ei sua komppaa?
Toihan on kautta aikojen ollut sun tapasi mutta täällä se näyttää todella nololta!