Kipupotilaiden hoito ja epäasiallinen kohtelu

Kommentoitu viesti


Vieras

#4

08.06.2015 11:14

Hermovamma aiheuttaa jatkuvan kovan kivun oikessa kädessäni ja olkapäässä, ettei pysty toimimaan. Ja jos rasittaa niin kipu moninkertaistuu - Vain 10 % toimintakyvystä on jäljellä - Ei minkäänlaista sosiaalista elämää. Jos ottaisi lääkkeitä määräysten mukaan, olisi kaikki järjellinen ajattelu pois, muttei kipu kuitenkaan alennu kuin pienen osan, joten niinkään ei voi elää. -Nyt löydettiin hermo, jossa vamma on, mutta suomessa on vain muutama lääkäri, joka osaisi edes yrittää leikata, mutta hekin ovat yksityisellä puolella ja maksaisi kuulemma Mersun hinnan - Ei ole rahaa - Ja elämä helvettiä-ei ole elämää - Ex mieheni BENNY RONNOUISTväänsi käteni täysin poikki ja irti - olin täysillä työelämässä silloin 8-18.00 joka päivä ja muuten olen täysin perusterve, aiemmin hyvin liikunnallinen, kropastani hyväkuntoinen ja muutenkin suorittava fyysisesti, koska olen nuorena urheillut ja menestynyt kilpailulajeissa . Pirkko Ronnouist Espoo

Vastaukset

Adressin tekijä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

2015-06-08 20:57:27


Simppa

#188 Re:

2016-09-06 04:44:42

#4: -  

 Kannattaa etsiä apua ulkomailta. Monesti siellä on lääketiede Suomea edellä ja en kyllä usko että se leikkaus voi maksaa Mersun verran. Minusta tuntuu että sinua on huijattu ettei mitään tarvi tehdä. Eihän täällä Suomessa muutenkaan auteta ihmisiä vaan jätetään oman onnensa ojaan, tiedän sen kokemuksesta. Esim Ruotsissa on monia uusia hoitomuotoja joita Suomessa ei ole. Näistä ei tietenkään ilmoiteta Suomessa ettei potilaat karkaa tai ilmoita että ulkomailla on asiat paremmin. Suomi on kaukana hyvinvointivaltiosta monella saralla.


Vieras

#190 Re:

2018-03-11 13:29:01

#4: -  

Niin minäkin..pikelle terkkuja...