Olli Immonen (PS) erotettava välittömästi tehtävistään

Kommentoitu viesti

Ymmällään

#3 Re: Kaikkia poliittista ideologioita ja ismejä pitää saada vastustaa

26.07.2015 16:46

#2: - Kaikkia poliittista ideologioita ja ismejä pitää saada vastustaa 

 Monikulttuurisuus ei ole ideologia vaan se on todellisuutta, jossa elämme. En vastusta henkilöitä, joilla ei ole monikulttuurista taustaa ja arvostan heitä siinä missä ihmisiä, joilla on monikulttuurinen tausta. Ei ole olemassa puhdasta yhtä kulttuuria, vaikka jokin ryhmä voi toki yrittää sellaisessa elää. Se ei kuitenkaan saa tarkoittaa taistelua toisia ihmisryhmiä vastaan. Eivät monikultturiset ihmiset ja perheet vastusta lähtökohtaisesti olemassaolollaan monokulttuurisuutta tai suomalaisuutta. Olen suomalainen, mutta koen olevani monikulttuurinen, koska olen elänyt pitkään ulkomailla ja olen monikielinen. Myös lapseni ovat kahden kulttuurin taitajia ja suomalaisia. Mikä tässä on niin pelottavaa?

Vastaukset

Makexyz

#7 Re: Re: Kaikkia poliittista ideologioita ja ismejä pitää saada vastustaa

2015-07-26 21:59:52

#3: Ymmällään - Re: Kaikkia poliittista ideologioita ja ismejä pitää saada vastustaa 

Olet väärässä, monikulttuurisuus on nimenomaan -ismi, sillä ei ole mitään tekemistä kansainvälisyyden yms. kanssa, onhan Immosen vaimokin ulkomaalainen. Monikulttuurisuus aatteena pyrkii hävittämään  kansallisvaltioiden luonnolliset rajat, se on politiikkaa. Monikulttuurisuuden vastustaja puolustaa kaikkien kulttuurien ja kansojen oikeutta ja velvollisuutta kehittää omaa kulttuuriaan omista lähtökohdistaan. Esim. että Ruotsissa on pääasiassa ruotsalaista kulttuuria ja Suomessa suomalaista. Molempiin kuuluu tietysti elementtejä muista kulttuureista. Monikulttuuri-aate pyrkii vähentämään tätä rikkautta niin että joka maassa on idealisti yksi ja sama kulttuuri, joka on monikulttuuri.