Eläkkeensaajan asumistukea ei saa laskea yleisen asumistuen tasolle

Kommentoitu viesti


Vieras

#29

07.09.2015 23:25

Kiitos Teille! ...meille kaikille tärkeästä työstä. Eläkkeensaajat ovat ainakin esimerkiksi työttömiä heikommassa asemassa muutenkin (entäs Suomeen tulevat pakolaiset?), koska he kärsivät muistakin leikkauksitta ainakin välillisesti (en rupea enempää esimerkkejä luettelemaan). Eläkkeelle joutuneet ja eläkkeen saajat voi ehkä eritellä; syitä on monenlaisia eläkkeellä olemiseen. Työeläkkeen saajat eivät ole sen paremmassa tilanteessa, koska tilanteita ja syitä on niin monenlaisia. Tarkemmin ja tyhjentävästi asia varmaan tuli esiteltyä käydessänne puhumassa päättäjille.

Olen itse joutunut ensin työeläkkeelle ja kun en toipunut (määräajassa?) työkykyiseksi jouduin myös kansaneläkeelle. Olin pienipalkkainen tmi-yrittäjä ja kansaneläkkeenikin on pieni. Syyt ovat adressin allekirjoittamiseen suuret. ja kuten monet varmaan hyvin tietävät jo: heiltä, joita on kansalaisissa eniten heiltä myöskin otetaan (yksinkertaista päättelyä päättäjiltä), eikä ajatella mihin kaikkeen se eläkkeensaajien hyvinvoinnissa- ja myöskin kansantaloudellisesti johtaa. Heikompaan asemaan joutuneet ihmiset ovat juuri niitä, jotka tarvitsevat puolestapuhujia Tämä adressin avaus on myös osoitus siitä. Vieläkin: Suurkiitos Teille!

Vastaukset

Vielä jaksaa...

#30 Re:

2015-09-07 23:28:58

#29: -