Terhi Kiemunki ulos eduskunnasta

Kommentoitu viesti


Vieras

#884

23.03.2016 21:39

–Otteita nykypäivän Suomesta: FELIX-Ketsuppikohu! " Osasimme odottaa huutelua, kun lähdimme tekemään Josephine-mainosta, mutta tämä keskustelu lähti aivan omille raiteilleen. Rajat kiinni –porukka muun muassa lähetti toistuvasti kuvia Isisin iskusta Brysselissä. Siinä on tehty jo sellainen looginen loikka, että se ei mahdu minun ymmärrykseeni, sanoo Vironmäki.

Felix-tuotteiden boikotti synnytti voimakkaan vastaliikkeen sosiaalisessa mediassa.

– Alkuperäistä twiittiä on nyt jaettu 270 kertaa ja peukutettu 1370 kertaa. Sosiaalinen media on täynnä kuvia, joissa näytetään, että "nyt on käyty hakemassa Felixiä". Olen nähnyt kuvia jääkaapeista, joissa on ketsuppiamme. "

KYSYMYS: Miten sairas ja pieni onkaan rasistin mieli kun pitää lähteä boikotoimaan jotain tuotetta ja lähettämään vihatwiittejä vain sen takia, että mainoksen henkilö ei ollutkaan samanlainen kalkkilaivan kapteeni kuin Susanna Kaukinen/Rajat kiinni-liikkeen perustaja itse?

Tämäkin tempaus meni reisille, sillä Felixin myynti nousee nyt kohísten ja Kaukista, noh, häntä nyt kukaan ei pidä ihan tervejärkisenä!

Sairaaksi on touhu tässä maassa mennyt! Siksi vastustan rasismia, Kiemunkia ja Rajat kiinni-pösilöitä! NYT JA AINA !!

Vastaukset

ei rasismille

#899 Re:

2016-03-24 06:02:44

#884: -  

 Kyllä joskus niin hävettää olla suomalainen! Onneksi kuitenkin suurin osa suomalaisista on tolkun ihmisiä ja siitä saa olla ylpeä. Lisää nimiä vaan tähänkin adressiin: vihapuheelle on tultava loppu ja Kiemungista tehtävä varoittava esimerkki!