Jatkakaa Salkkarit DVD:itä jaksosta 180

Kommentoitu viesti

pokke

#126 Re:

10.06.2016 22:23

#115: -  

 Mulle ei oo ihan sama. Joko jaksosta 181 eteenpäin tai sitten joltain muulta Salkkareiden kulta-ajan vuodelta. Vaikka esimerkiksi Markuksen ja Elinan hääjakso ja siitä eteenpäin kuten dvd 5:ssa oli Sallan ja Ismon hääjakso.

Vastaukset

3085

#136 Re: Re:

2016-08-10 21:05:09

#126: pokke - Re:  

 Haluan tietää että koska ne salatut jatkuu siitä mihin jakso jäi missä hannan onnettomuuden jälkeen tapahtui miten oona ampui jenniä voisitte edes tehdä jotain tässä on tosi kysessä vai mitä ainoa asia se että niin salatut voi laitta lisää jaksoja niitä haluaisin laitta allekirjoituksen omalla tavaalla missä lukee näin pitää muistaa mitä toinen sanoo tehdä tämän mukana itse pyysin voisitte tutkia tämän asian mulla ei ole aika odotamiseen kauppoihin pitäis laitta niin monta dvd jaksoja mitä edes löytyy netissä myös katsomossakin missä voisi katsoa miksi katsomo ei toimi mitä haluaisi nähdä ne tulevat jaksoja vai mitä

haluan vielä sanoa se on kiva tietää mitä maikkari oikein tekee eivät laitta dvdlle muut ovat tulleet mutta tai kesäuusnoissakin nyt olisi kiva tietää koska ja milloin tulevat 2003 jaksoja voitte sanoa näin maikkarille ei täälleen saa tehdä ne on niiten työtä mitä he tekevät niiten on oikeus tietää missä mennään uunoissa on  olisit hyvää muistaa omalla paralla vai mitä voisitte tekin olla sama mieltä mun kanssa jakso on ainoa asia mitä haluan nähdä myös tulevatkin