Adressi Päivi Räsäsen erottamiseksi ministerinvirasta

Kommentoitu viesti

herra anti fa (A)

#3943

28.03.2020 12:48

#3934: luterilainen - Re: Re: Re: VINKKI: Päivillä juristit ja lakimiehet apuna, ei kannata enää kirjoitella mitä sattuu 

(卐)    ☮☪◤suomen anti fa

 

Vastustabn natzeja facsisteja persuja ja muuta racsisti roskaa

Ootteks te kaikki Kristityt ja Räsänen muuta aina saman laisia racsisteja ja homofoobikoita ja islamofoobikoita pakolais vastaisia ? Ja natzeja ?

 

Tässä muutamaa suvaitsevaisuutta ja anti fasistista toimintaa suoraan anarcismi käsiksestä:

 

Homojen oikeudet

Transujen oikeudet

Bii sexuaalien oikeudet

Homojen adoptio oikeudet

Homojen oikeus mennö avioliittoon kirkoissa

Maahanmuuttajien oikeudet

Pakolaiset ensin

Huumeen käyttäjien oikeudet

Ilmaset neulat ja piikki huoneet

Rasismin vastaisuus

Eläinten oikeudet

Stop turkistarhaus

Afirin ensin

Raamattu on racsismia

Islamo fobia on racsismia 

Pakolais lapset suomeen nazit kuoppaan

Palestiinalaisia pitää auttaa sortoa vastaan

Moniculttuurisuus on rikkaus

Pakolaisten kotoutukseen lisää rahaa

Ilmaston muutos pysäytettävä

Polttomoottorit ja autot  ja bensa alas

Hiili voimalat suljettava

Saastutus loputtava

Syökää soijaa älkä lihaa liha saastuttaa

Vegeä ei sotaa

Suomi kuuluu kaikille

Avoimet rajat

Kannabis lailliseks

 

 

Muute : Natzit ja homofoobikot ulos ja Refugees ja homot welcome action !

 

Vastaukset

luterilainen

#3944 Re:

2020-03-29 11:33:42

#3943: herra anti fa (A) -  

Sellaista ei ole olemassa kuin homofoobikko. Sana on erittäin keinotekoinen yhdistelmä sanoista homo ja fobia. Homofoobikko-sana on kaiken kaikkiaankin epäonnistunut viritelmä, jolla pyritään vain mustamaalaamaan. Lopputuloksena syntyy väärä mielikuva kokonaisuudesta.

_ _

Ootteko natseja -kysymykseen jonkinlaisena vastauksena seuraavaa, kun Jumala on nyt rakkaudessaan joutunut meitä ihmisiä kurittamaan ja tiputtamaan taivaan niskaamme koronan muodossa:

Varsinaisena elämäntyönään uskonpuhdistaja Martti Luther puhdisti uskon, koska tilanne sitä vaati. Katolinen kirkko anekaupallaan (kolikko kirstuun kilahtaa, sielu taivaaseen vilahtaa), tätä Luther vastusti ja oli tässä hyvis.

Mutta sitten vanhuuden päivillään Martti Luther teki suuren erehdyksen ja ryhtyi pahikseksi ja natsiksi. Sehän oli hänen iso erehdys. Lutherin seuraajat, luterilaiset, eivät tietenkään tätä suurta Lutheri erehtymistä kannata vaan varsinaista elämäntyötään uskonpuhdistusta, joka putsasi pölyt Raamatun päältä. Ihmisille annetaan nyt väärää mielikuvaa uskovista natseina, kun ei malteta katsoa kokonaisuutta. Asioita ei pitäisikään vääristellä.

Muut natsit polttivat todistuskappaleet, paperit, pöytäkirjat yms., ettei heitä pystyttäisi tuomitsemaan oikeudessa. Ainoastaan Luhter kuoli kesken kaiken ja häneltä jäivät dokumentit, joiden perusteella natseja vastaan käytiin myöhemmin oikeudenkäyntejä.

Siispä ei pitäisi tästä eteenpäin antaa virheellistä mielikuvaa asioista. Enää. 

luterilainen

#3950 Re:

2020-03-31 10:29:22

#3943: herra anti fa (A) -  

Kyllähän me ihmiset itsenikin mukaan lukien olemme aika epeleitä muuttamaan ja rikkomaan Jumalan antamat säädökset, jotka Hän on hyvän hyvyyttään säätänyt meidän suojaksemme ja turvaksemme.

herra anti fan listassa näyttää olevan 28 käskyä, mutta Jumalan listassa niitä on 10.

JUMALAN KYMMENEN KÄSKYÄ

Ja Jumala puhui kaikki nämä sanat ja sanoi:

1. KÄSKY 
Minä olen Herra, sinun Jumalasi, joka vein sinut pois Egyptin maasta, orjuuden pesästä. Älä pidä muita Jumalia minun rinnallani.

2. KÄSKY 
Älä tee itsellesi jumalankuvaa äläkä mitään kuvaa, älä niistä, jotka ovat ylhäällä taivaassa, älä niistä, jotka ovat alhaalla maan päällä, äläkä niistä, jotka ovat vesissä maan alla. Älä kumarra niitä äläkä palvele niitä. Sillä minä, Herra, sinun Jumalasi, olen kiivas Jumala, joka kostan isien pahat teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen, niille, jotka minua vihaavat; mutta teen laupeuden tuhansille, jotka minua rakastavat ja pitävät minun käskyni.

3. KÄSKY 
Älä turhaan lausu Herran, sinun Jumalasi, nimeä, sillä Herra ei jätä rankaisematta sitä, joka hänen nimensä turhaan lausuu.

4. KÄSKY 
Muista pyhittää lepopäivä. Kuusi päivää tee työtä ja toimita kaikki askareesi; mutta seitsemäs päivä on Herran, sinun Jumalasi, sapatti; silloin älä mitään askaretta toimita, älä sinä älköönkä sinun poikasi tai tyttäresi, sinun palvelijasi tai palvelijattaresi tai juhtasi älköönkä muukalaisesi, joka sinun porteissasi on. Sillä kuutena päivänä Herra teki taivaan ja maan ja meren ja kaikki, mitä niissä on, mutta seitsemäntenä päivänä hän lepäsi; sentähden Herra siunasi lepopäivän ja pyhitti sen.

5. KÄSKY 
Kunnioita isääsi ja äitiäsi, että kauan eläisit siinä maassa, jonka Herra, sinun Jumalasi, sinulle antaa.

6. KÄSKY 
Älä tapa.

7. KÄSKY 
Älä tee huorin.

8. KÄSKY 
Älä varasta.

9. KÄSKY 
Älä sano väärää todistusta lähimmäisestäsi.

10. KÄSKY 
Älä himoitse lähimmäisesi huonetta. Älä himoitse lähimmäisesi vaimoa äläkä hänen palvelijaansa, palvelijatartaan, härkäänsä, aasiansa äläkä mitään, mikä on lähimmäisesi omaa.

Pyhä Raamattu; 
Toinen Mooseksen kirja 20 luku jakeet 1-17 ja 
Viides Mooseksen kirja 5 luku

Nestori Puronen

#3953 Re: Sieg heilit vaa sulleki !

2020-04-04 00:38:45

#3943: herra anti fa (A) -  

     ()     

 

Natsi saksa huraa !

 

White power !

 

1488 !

 

Suomi ensin ! Matut víttuun ! Rasismi on rotu oppi !

 

Anti fa víttuun suomesta ! Suvakit suolle jätesäkissä !

 

Ja luther oli ihan oikeessa kansain välisen juutalais kapitalisti finanssi salaliiton suhteen kun asiokkaasti siitä raamattuunkin kirjoitteli ! Ja juutalaisista meitä varoitteli ! Kristilliset arvot kunniaan !