VAADIMME MUUTOSTA SUSIPOLITIIKKAAN: KANSALAISALOITE

Kommentoitu viesti


Vieras

#101

23.12.2011 00:28

Susi on hävitetty melkein sukupuuttoon Euroopasta. Siihen on varmaankin ollut pätevä syy. Täytyy todeta,että esi-isämme ovat olleet hyvin viisaita miehiä. Tuhoaako nykyinen sukupolvi hyssyttelyllään tämän viisaiden miesten tekemän elämäntyön? Pelkäävätkö he päätöksien tekoa vai eivätkö he ymmärrä mitään? Susi tulee aina ottamaan ruokansa. Kun eläimet loppuvat sitten on vuorossa ihmiset.

Vastaukset


Vieras

#103 Re:

2011-12-23 00:30:25


Vieras

#323 Re:

2011-12-26 22:22:15

#101: - Olen täysin samaa mieltä! Liian nössöjä tekemään päätöksiä nykyajan ihmiset.

 


Vieras

#1131 Re:

2012-01-13 21:25:32

#101: -

"Susi on hävitetty melkein sukupuuttoon Euroopasta. Siihen on varmaankin ollut pätevä syy. Täytyy todeta,että esi-isämme ovat olleet hyvin viisaita miehiä. Tuhoaako nykyinen sukupolvi hyssyttelyllään tämän viisaiden miesten tekemän elämäntyön? Pelkäävätkö he päätöksien tekoa vai eivätkö he ymmärrä mitään? Susi tulee aina ottamaan ruokansa. Kun eläimet loppuvat sitten on vuorossa ihmiset."

 

...voi että, anna mun kaikki kestää... Kuka on kirjoittanut tuollaisen tekstin?

Susi on hävitetty melkein sukupuuttoon siksi, että se on ollut aina ravintoketjussa ihmisen kilpailija! Ei susi ole SYÖNYT ihmisiä! Haloo?! Susi on syönyt ihmisen saaliseläimiä, josta viisastuneena ihminen on kesyttänyt ja jalostanut sudesta itselleen metsästyskumppanin: koiran. Koirat ovat vartioineet kotieläinlaumoja susilta ja auttaneet ihmistä metsästyksessä. Aivan kuten tänä päivänäkin. Ei ihminen ole suden RUOKAA! Susi pelkää luonnostaan ihmistä, ja pakenee. Vai, kuinka moni suomalainen voi prosentuaalisesti sanoa nähneensä villin suden elävänä? Suden voi nähdä yleisimmin kuolleena, kun joku ihminen on sen ensin väijynyt ja jahdannut ja lahdannut. Niillä alueilla, joilla susia on enemmän, on todennäköisyys suden näkemiseen luonnollisesti suurempi.. mutta sataprosenttisesti tarina menee niin, että susi pötkii pakoon. Jopa pieniä lapsia.

Eivät suden saaliseläimet mihinkään lopu, jollei itse IHMINEN niitä tapa sukupuuttoon. Ottaisit vähän selvää asioista, ennen kuin kirjoitat tuollaista provosoivaa propagandaa! t.biologi