Protesti KANSANEDUSTAJIEN 8,1% Palkankorotusta vastaan!

Kommentoitu viesti

äly hoi!
Vieras

#1596 Törkeyden huippu!

05.10.2010 18:32

Millä perusteella kansanedustajien PALKKIOTA nostetaan!? Heidän ei edes tarvitse maksaa mistään, muusta kun JÄLLEEN kallistuvasta ruoasta jos ihan kaupasta hakevat, muuten työpaikka etuina löytyy kyllä ravintola-lounaat,autot,asunnot,mökit,matkat... ja nostetusta PALKKIOSTA ei tarvitse maksaa veroja!?!
Hoitoalalla olen muutaman vuoden ollut ja jatkuvasti kiristetään.. reumasairaalat lopetetaan, aletaan panostamaan kotihoitoon, että laitoksia saadaan lakkautettua, siis MITÄ IHMETTÄ!?! samaan aikaan ystävä toimii omaishoitajana 24h/vrk, palkkiona alle 700 euroa, tässä ei ole enää mitään järkeä!

Vastaukset

Vieras
Vieras

#1597 Re: Törkeyden huippu!

2010-10-05 18:45:47

#1596: äly hoi! - Törkeyden huippu!

Eikös se ihan palkkaa ole? Presidentillä on palkkio mikä on veroton mutta kansanedustajilla on palkka. Korjaa jos olen väärässä. Perusteena on inflaatio. Korotus on prosenteissa suuri, koska kansanedustajien palkkoja ei ole muiden suomalaisten tavoin nostettu pariin kolmeen vuoteen. Lisäksi halutaan pätevät ihmiset sinne. Mun mielestä ei sinne pidä ottaa niitä keillä siihen on kutsumus, onhan monilla suihkussa laulajilla kutsumus lauluun vaikkeivat sitä osaakaan. Totuus on, että on olemassa ihmisiä, jotka olisivat sinne hiton päteviä, mutta eivät halua koska palkka pienenisi + se työ ei mitään kovin palkitsevaa ole jos luet lehtiä niin aika kovaa tahtia kritiikkiä tulee ilman kiitosta. Lisäksi aikaavievää, kaikkiin täysistuntoihinkaan ei ehdi (mikä yleisesti vielä lasketaan laiskuudeksi, taas näyte ihmisten kiitollisuudesta) kun töitä on jatkuvasti kaikkialla ihan hitosti.

 

Mitä paremmat ihmiset siellä on, sitä paremmat oltavat kaikilla muillakin Suomessa on. Teidän etua tässä ajatellaan ;)

Vieras
Vieras

#1601 Re: Törkeyden huippu!

2010-10-05 19:25:00

#1596: äly hoi! - Törkeyden huippu! 

 Niin kovin tuttua. Minun mieheni on omaishoitajan 24/7 ja saa palkkaa "300" josta verojen jälkeen jää reilu satanen. Että sellaista. Hyvin menee, mutta menköön. Voin silti antaa muutaman sadan euron eläkkeestäni 5 e kansanedustajille, kun niillä on niin "heikot oltavat".  Hyi h....tti sentään !