... Estäkää Henkinen Väkivalta Työpaikoilla, Työpaikkakiusaaminen ...

Kommentoitu viesti

kiusattu&loukattu

#5 pikaisia toimia tarvitaan ehdottomasti sekä yksityisellä että yleisellä tasolla

10.01.2012 22:41

Olen jo reilut 2 kk ollut sairaslomalla joka ei johdu minusta vaan sen on aiheuttanut epäasiallinen kohtelu työpaikalla joka on uuvuttanut minut. Yhteensä olen saanut asian takia kärsiä jo 1,5 vuotta. Toivoisin myös työpaikkakiusatuille valtakunnallista vertaistukiryhmää. Minulla ei ole mitään kynnystä tulla esille työpaikkakiusattuna. Ongelman vakavuuden ja runsauden vuoksi tukiryhmä olisi tarpeen.

Vastaukset

kiusattu&loukattu

#30 Re: pikaisia toimia tarvitaan ehdottomasti sekä yksityisellä että yleisellä tasolla

2012-10-31 16:38:30

#5: kiusattu&loukattu - pikaisia toimia tarvitaan ehdottomasti sekä yksityisellä että yleisellä tasolla

Edelleen olen sairaslomalla jota on lähes yhtäjaksoisesti jatkunut tammikuusta 2012 tähän päivään 31.10.2012. Aihe sama; työpaikkakiusaaminen. Olen yksin asian kanssa, tukea saan jkv. ammattiliitosta asioiden eteenpäin ajamisessa. Työnantajataholta en saa minkäänlaista tukea vaan päinvastoin, minulle on todella käännetty selkä. Sairaslomaani on jatkettu vuoden loppuun kysymättä minulta siihen mielipidettä! Olisin halunnut palata töihini tammikuun alusta 2012. Tilanne ajettiin siihen, että se ei ollut mahdollista. En tunne itseäni sairaaksi vain väsyneeksi tähän taistelemiseen joka kuluttaa voimiani. Päivääkään ei ole ettei asia olisi käynyt mielessäni. Ei tämä siis lomaltakaan tunnu vaan olen todella väsynyt ja nukun hyvin huonosti. Pelkään kuntoni koko ajan vaan entisestään romahtavan! Epäilen vahvasti, että narsistiset vaikutteet ovat yleisesti kiusaamisten taustalla! Minulla on uhriutumisen kokemus narsismista, se tekee työpaikkakiusaksen uhrina olemisesta tuplasti vaikeampaa.