Maahanmuuttajien tuet

Kommentoitu viesti


Vieras

#115

12.02.2012 12:04

Ei ole kahta viikkoa aikaa, kun yritin saada toimeen tulotukea, koska itse olen lomautuksella..apua ei tullut
puolison tuloihin vedoten vaikka n.1000e edestä laskuja odottamassa!..Kävi vaan mielessä, että ketä varten nuo sosiaalihuolto laitokset on...MAAHANMUUTTAJIA!!!!????

nimim. Teenkö vielä verollisena työni

Vastaukset


Vieras

#895 Re:

2013-04-09 11:31:27

#115: -

Olisit vetänyt rasistikortin esiin.

Samanlasita rasismia se on suomalaista kohtaan olkoonkin valkoihoinen.

Kyllähän kohta ollaan pisteessä, että kaikki sosiaali- ja kela-etuudet menevät näiden maahantulijoiden tarpeisiin, sairaat ja liikuntakyvyttömät saavat maksaa itse liikkumisensa, tarvitsemansa hoidot ja lääkkeensä, verokertymät eivät kertakaikkiaan riitä enää niiden alkuperäisiin tarkoituksiinsa.  Matka- ja lääkekorvauksia karsitaan joka ainoassa kehysriihessä ja juuri niitähän se koskee, joilla ei muutoinkaan ole mistä ottaa.

Mutta kun tänne tulee rajan yli mistä suunnasta tahansa kielitaidoton, henkilö joka ei ikinä ole maahan veroja maksanut, löytyy heti konsultti joka ohjaa kelan ja sosiaailin luukuille, sieltä sopin hakea.

Autaaneeko Allah meitä vääräuskoisia, joiden tarpeisiin ei enää sitä kuuluisaa "hyvinvointia" riitä?


Vieras

#1207 Re:

2013-08-23 20:46:59

#115: -

Näin on näreet, hyppää järveen ja nai tytärtäs..

Miks sut lomautettiin, akto peilii, alkoholi?