Emme äänestä sukupuolineutraalia avioliittoa kannattavia

Kommentoitu viesti

Vieras
Vieras

#540 Re: sori nyt vaan mut..

01.12.2010 14:29

#6: Sivula - sori nyt vaan mut.. 

 

En ole jäykkä tai negatiivinen, vaan elän Jeesuksen seuraajana. Hän tietää mikä on oikein ja mikä väärin, minä en sitä määrää Ei se ole keneltäkään pois jos sinä hyppäät junan alle, mutta ei se hyväksi ole Rakastaa, kuten varkaita, huoria, juoppoja ja murhaajia Kyllä, jos lihan himo vie heitä eteenpäin eikä Jumalan voima Uskonnonvapauden, ei ole oikein että meidän pitää ruveta siunaamaan Jumalan vastaisia tekoja. Teillä ei ole oikeutta vaatia sitä. Taivasta ei voi ansaita. Se on lahja. Jumala sanoo että tuomitseminen on väärin, joten jätän sen Jumalalle Jumaluus ei ole kaikkialla. Luo jotain niin katsotaan sitten uudestaan. Olen avarakatseinen niin pitkään kunnes on jotain väärää joka pitäisi hyväksyä. Jos ruvetaan hyysäämään homoja niin samat oikeudethan on pedareilla eikö juu? Ei saa halveksia muita seksuaalisuuntaumia!

Vastaukset

Vieras
Vieras

#541 Re: Re: sori nyt vaan mut..

2010-12-01 22:25:01

#Jos ruvetaan hyysäämään homoja niin samat oikeudethan on pedareilla eikö juu? Ei saa halveksia muita seksuaalisuuntaumia! 

 Mistä näitä riittää? Juu, voin huojentaa mieltäsi että pedareita ei tarvi hyväksyä. Jaa miksi ei ? Heitän sulle haasteen, koetapa miettiä itse hetki, jospa vaikka pystyisit tähän uskoville ylivoimaiseen aivotoiminnan osoitukseen. Noh, kun se ei kuitenkaan onnistu, niin tässä vastaus: koska pedofilia tuhoaa lapsen psyyken, ja siitä on hyllymetreittäin tutkimuksia. Sen sijaan ei ole onnistuttu epäilemättä innokkaista yrityistä huolimatta osoittamaan, että homoudesta olisi haittaa homoille ja lesboille tai näiden lapsille.