Ei pakkorokotuslaille

Kommentoitu viesti

Vieras
Vieras

#395 Sanoin järki käteen (et sitten kuunnellut?)

15.12.2010 11:38

#394: JESSUS - Re: Järki käteen 

Onneksi sinä 'ajatteleva ja empatiaan kykenevä' henkilö toivot minun maistavan aivovauriota. Mielipiteesi juutalaisista lääketieteen koekaniineina on myös aivan omasi - pidä hyvänäsi.

Kuitenkin pakkorokotus - niin hirveän inhottavalta kuin se ajatuksena kuulostaakin (niinhän sen pitääkin!) - on laissa hyvä olla olemassa, mikäli esim. isorokko tai sen kaltainen sairaus ilmoille putkahtaisi. Toivottavasti sitä ei koskaan tarvita. Minkään influenssaepidemian estossahan sellaisen käytössä ei ole järkeä, se nyt on selvää.

Vastaukset

Että "järki käteen"!
Vieras

#417 Re: Sanoin järki käteen (et sitten kuunnellut?)

2010-12-15 16:18:38

#395: Vieras - Sanoin järki käteen (et sitten kuunnellut?) 

Kannattaa tutustua lähihistoriaan! 

On käytettävissä enemmän kuin 40,000 sivua historiallista tietoa Nürnbergin sotarikostuomioistuimesta…jossa on käsitelty Natsisaksan aikaisia väärinkäytöksiä juutalaisia keskitysleirivankeja vastaan. Nämä historialliset asiakirjat todistavat kiistatta: Toisen maailmansodan olivat strategisesti suunnitelleet, rahoittaneet ja organisoineet Bayerin, BASFin, Hoechstin ja muiden IG Farbenin pahamaineiset jäsenet. Kaikki lääketehtaita.

En siten luetellut omiani, kun kerroin keskitysleireillä olleiden juutalaisten pitämisestä lääketieteen koekaniineina!Tämä tapahtui 40-luvulla.

On kulunut riittävästi aikaa, joka on auttanut Euroopassa unohtamaan pahimmat asiat ihmisvainosta. Suuri osa nykypäivän eurooppalaisista ovat vain kuulleet siitä, mutta eivät kokeneet sellaisen keskellä elämistä. On kuitenkin täysi syy suhtautua kaikella vakavuudella mm. Lissabonin sopimukseen, jonka avulla lääketeollisuus on jälleen saneluasetelmissa Euroopassa. Historia kun pyrkii toistamaan itseään. Fasismi ei ole kuollut ja EU-komissio valvoo jälleen meitä!

Onpa rokotuslaki tullut voimaan 1986, 1993 tai 2003, se voimaan tullessa on polkenut suomalaisten itsemääräämisoikeuksia. Yhtään ei auta vedota siihen, että laki on ollut jo niin kauan voimassa ja nyt sitä hieman vain muutetaan! Tämä adressi osoittaa, että se on jo silloinkin saatettu voimaan kansan selän takana aivan samalla tavalla, kuin nyt on tehty, kun tuohon pakkolakiin on suunniteltu valtiovallan taholta muutosta. Muutoksen suunnittelu ja toteutus on nyt paljastanut jo tähän mennessä yli 8000:lle suomalaiselle  sen, että valtionhallinto uskoo voivansa tehdä ihan mitä tahansa. Se on paljastanut, että valtiovalta ei silloinkaan ole kysellyt, ei ilmoittanut, eikä kantanut missään mielessä vastuuta demokratiasta, jota pitivät ja edelleen pitävät kulissinaan.

Yves Delatte ranskalainen tutkija, henkilö johon näilläkin sivuilla ovat useat viitanneet, piti luentoa Oulussa 1980. Hän sanoi kuulijoille; "Olen täällä tänään sen vuoksi, että Suomessa on pakkorokotuslaki- aloite ministeriön pöydällä odottamassa voimaan saattamista. Delatte jatkoi; "Minä tiedän sen, sillä sellainen laki on määrä tulla kaikiin maihin. Kun se tuli Ranskaan, muutin perheeni kanssa Englantiin. Kun se tuli Englantiin, muutin perheeni kanssa Ruotsiin ja nyt olen teitä varoittamassa siitä laista täällä Suomessa." Tilaisuuden etupenkkirivissä istuivat koululääketieteen koulutuksen saaneet kätilöt ja sairaanhoitajat. Yksi heistä kysyi, miksi Delatte ei mene Arkadianmäelle puhumaan, vaan tulee tänne. Delatte vastasi; "Minä olen ollut jo siellä. Joka maassa sama juttu. Ministeriö on kuin eivät kuulisikaan mitään, sillä he siellä tietävät, että hiljaa on parempi. Kansalle sitä ei ole, mistä he eivät koskaan ole kuulleet."

Emme elä enää EU:ssa johon liityimme. Suomalaiset ovat myös kokeneet tyrmistyksen toisensa jälkeen hallitustasolla tehdyistä munauksista. Kansa enää niele sulavasti jokaista "syötettyä pajunköyttä", sen varmasti Suomen ministeriöt ja muut virkaa hoitavat instituutiot tulevat näkemään. 

Meille tuli "pakkorokotuslaki" ja vain pieni ryhmä suomalaisia saivat siitä tietää. Tiedotusvälineet eivät silloinkaan sitä kertoneet meille. Valtiovalta tiesi jo silloin lain olevan yseenalainen. Miksi se kuitenkin saatettiin voimaan? Olemmeko nyt, kun kaiken tiedämme, vieläkin alistumassa tällaisiin lakeihin? Joku täällä on ehdottanut Suoraa demoktariaa Sveitsin malliin. Tutustukaa siihen kaikkine linkkeineen. Se oli lukemisen arvoista tekstiä osiossa, jonka otsikko oli "Huolestunut opiskelija".

"MUUTOS EI TULE, JOS ODOTAMME JOTAIN MUUTA IHMISTÄ TAI JOTAIN MUUTA AIKAA. ME OLEMME NIITÄ, JOITA  OLEMME ODOTTANEET. ME OLEMME MUUTOS, JOTA ETSIMME."