Vaatimus julkishallinnon laitoksille yhteistyön lopettamisesta Kustannusosakeyhtiö Koivuniemen kanss

Kommentoitu viesti

Vieras
Vieras

#57 Re: Re: Vastine firman sivulla

15.12.2010 15:09

#55: Vieras - Re: Vastine firman sivulla 

En todellakaan ole firman tai kyseisten henkilöiden kanssa missään tekemisissä, asun ihan toisella puolella suomea.

Kyseinen vastine vain ei vaikuuta minua kyseisen henkilön HÄIRIINTYNEISYYDESTÄ tai SEKAVUUDESTA, kuten täällä väitetään. Ja kuinka joku sekava häiriintynyt voisi tehdä tuottavaa liiketoimintaa, johtamaan työyhteisöä tuottavasti, muodostaa pysyviä asiakassuhteita ja ennenkaikkea pitämään asiakkaansa?

Olen itse ollut töissä yrityksessä, jossa rajusti painostettiin isojen tuntimäärien tekemiseen ja toimitusjohtajan arvomaailma oli kokolailla omituinen. Pidin työstä, työkavereista jne. mutta ei yrityksessä voinut töissä olla. Miten tuossa yrityksessä sitten viihdytään?

Veikkaan vaan asiasta enempää tietämättä, että koko jutun takana on joku ylipainoinen, tunnustavan kristillisyyden punaisena vaatteena ottava äm... naishenkilö, jolla meni herne nokkaan, kun toiset onnistuivat firman yhteisessä kuntokuurissa ja luulee, että häntä ei pidetty minään kun ei samassa itse onnistunut...

Vastaukset

Vieras
Vieras

#58 Re: Re: Re: Vastine firman sivulla

2010-12-15 17:41:46

#57: Vieras - Re: Re: Vastine firman sivulla 

Okei, perehdyin enemmän aiheeseen. Täällä oleva keskustelu ja varsinkin kritiikki tuntui olevan vain edellisten kritisoijien komppailua ja suurimmasta osasta keskustelua puuttuu kunnon perustelut.

Googlettamalla löytyy lisää tietoa ja jonkinlaisella kritiikillä kaikkea kirjoittelua läpi lukiessa alkaa saada jonkinlaista kuvaa kyseisestä 'kultista'.

En nyt nimittäisi hommaa ihan 'kultiksi' mutta vahvasti näyttää opetus loittonevan Raamatun sanasta ja tilalle tulee johtajan omat opit.

Kehoitan itse kutakin tutustumaan laajemmin aiheeseen ja jättämään pelkän harkitsematon ja mutuun perustuvan kritiikin heittämisen väliin. Kun kritiikki perustuu faktoihin, eikä sensaatiohakuisiin televisio-ohjelmiin, niin se on paljon uskottavampaa.

En silti allekirjoita adressia tähän mennessä löytämieni faktojen perusteella.

Vieras
Vieras

#59 Re: Re: Re: Vastine firman sivulla

2010-12-16 10:39:22

#57: Vieras - Re: Re: Vastine firman sivulla 

Ei, ei ole homman takana mikään ylipainoinen äm.....naishenkilö. Eikä edes sellainen tai sellaiset ihmiset.

Oikeasti ne mitä asiasta tiedän ovat kyllä ihan oikeasti fiksuja, mukavia, 30-40v (liittyessään siis 18-25v) tyyppejä jotka onneksi itse näkivät kuinka asiat olivat ja lähtivät lahkon vaikutuspiiristä pois.

Herra Kovuniemi kuulostaa lähinnä ADP-kantajalta -> sosiopaatilta / psykopaatilta.

Pinnallinen viehätysvoima ja älykkyys Harhaluulojen ja muiden irrationaalisten ajattelun merkkien puuttuminen Hermostuneisuuden tai psykoneuroottisten oireiden puuttuminen Epäluotettavuus Valheellisuus ja epärehellisyys Katumuksen ja häpeän puuttuminen Epäsosiaalinen käyttäytyminen, joka on heikosti motivoitunutta Huono arvostelukyky ja kyvyttömyys oppia kokemuksista Patologinen itsekeskeisyys ja kyvyttömyys rakastaa Yleinen tunneköyhyys Oivalluskyvyn spesifi puute Välinpitämättömyys interpersoonallisissa suhteissa Tekee harvoin itsemurhan Sukupuolielämä on persoonatonta, triviaalia ja heikosti integroitunutta Elämän suunnitelmattomuus