Koirakuiskaaja Cesar Millan pois TV:stä

Kommentoitu viesti

Minna
Vieras

#154 Cecaria ei missään nimessä pois telkkarista!

13.01.2011 11:31

Juuri parahiksi katsoin uuden jakson koirakuiskaajaa ja kyllä Cecar tekee kaiken koirien parhaaksi. Sitä aina jaksan päivitellä jotka siihen ohjelmaan hakee ja ihmettelee miksi heidän koira on niin turhautunut ja villi, *no kas kun ei me käytetä sitä lenkillä ku sillon tällöin.* Kyllä tämä tämmöinenkin on ehtaa eläinrääkkäystä. Enkä ole itse nähnyt kertaakaan että cecar käyttäisi jotakin piikkipantaa, aina hän sanoo ettei niitä tarvita jos asiakkaat sitä ovat käyttäneet. Minun mielipide victoriasta taas sitten on että onko sekään nyt sitten ihan oikein että ns.lahjotaan koira tekemään jotakin nameilla? tämä nami tekniikka on kyllä niin koirien luonnonvastaista jos mikä. omistajalla tulee olla sellainen auktoriteetti jota koira kuuntelee automaattisesti eikä siihen tarvita paria namipalaa että saa koiran edes katsomaan itseään. ja kuri on täysin eri asia kun rangaistus, sitäkin cecar hokee joka jaksossa. ja kyllä kun katsoo cecarin jo edesmennyttä maailman ihaninta Daddyä niin ei kyllä ole onnelisemmasta ja tasapainoisemmasta koirasta väliä. se on aitoa välittämistä koiraa kohtaan että saa koirasta yhtä tasapainoisen kun Daddy oli. Ja muistetaan se ettei cecar ole koirakouluttaja vaan koirapsykologi jonka metodit kohdistuu koiran luonnolliseen käyttäytymiseen koiramaailmassa, eli cecar "puhuu" koiraa metodeja käyttäessään KOSKA SIINÄ SE JUJU ONKIN!!! koiralle puhutaan koiraa eikä ihmistä. Hyvä cecar!!!!!!!

Vastaukset

Vieras
Vieras

#343 Re: Cecaria ei missään nimessä pois telkkarista!

2011-02-22 14:53:05

#154: Minna - Cecaria ei missään nimessä pois telkkarista! 

 Olen ihan samaa mieltä! Eläköön Koirakuiskaaja!