10KK LAURIA SIJOITETAAN 17.12.(!!!) POIS ÄIDIN LUOTA!!!

Kommentoitu viesti

Epäilevä tuomas

#17 Miettikää

13.12.2012 20:41

Uskotteko sen, että lastenkodissa pidetään vankina alle vuoden ikäistä lasta niin, ettei hän pääse edes ulkoilemaan???
Uskotteko, että ainoa huostaanoton syy on se, että äidillä on lievä kehitysvamma?
Uskotteko, että lastensuojelu voi PAKOTTAA äidin luopumaan asunnostaan, ja tekee sen siksi, että lapsi saataisiin otettua huostaan?

Vastaukset

paljon sivusta seurannut

#44 Re: Miettikää

2012-12-28 08:45:54

#17: Epäilevä tuomas - Miettikää

Uskon, että lastenkodissa voidaan pitää vankina alle vuoden ikäistä lasta niin, ettei hän pääse edes ulkoilemaan. Olen nähnyt tällaisen tapauksen elämäni aikana läheltä katsoen.

Uskon, että sossu voi todella olla niin julma ja raaka, että vie lapsen äidiltään pelkästään siitä syystä, että äiti on lievästi kehitysvammainen.

Ja todellakin uskon, että lastensuojelu voi pakottaa äidin luopumaan asunnostaan, että lapsi saataisiin sillä verukkeella huostaan! Näitä tapauksia oon läheltä kattonu jos jonkuulaisia. Sossu joissain tapauksissa todella osaa KIRISTYS keinoilla viedä äidin niin uuvuksiin, että sitten toimiikin jo pelkkä uupumus huostaanoton perusteena, vaikka se itse uupumus on lastensuojelun itsestään aiheuttamaa. Ne osaa olla todella julmia, ja käyttää äärimmäisiäkin keinoja, saadakseen jonkun perheen erilleen. Se on fakta, ja sitä tapahtuu suomen maassa PALJON!! Lastensuojelun pääasiallinen työ, olisi auttaa ja tukea vanhempia, jotka apua ja tukea tarvitsee. Harmi vaan, että valitettavan usein ne tempasee lapsen mennessään, ennenkun edes alkavat tarjoamaan mitään tukitoimia.

ihan vaan uteliaisuudesta kysyn, minkä ikäinen on Laurin äiti? Jos nuori, niin sekin riittää sossulle syyksi ottaa silmätikuksi, ja sitten kun ollaan silmätikkuna, niin nehän todella keksii syyn jos toisen, ottaa lapsi pois...

Adressin tekijä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

2012-12-30 11:53:08


stop lastenryöväyksille

#98 Re: Miettikää

2013-01-03 00:09:35

#17: Epäilevä tuomas - Miettikää

Uskon koska olen itsekkin kokenut ja nähnyt hirveää mielivaltaista kohtelua helsingin lastenryöstäjiltä,monta kiloa paperia täällä. Unohtamatta kahden lapsen särkyneitä sydämiä ja vanhimman toivotonta taistelua tätä kurjaa yhteiskuntaa vastaan, isäkin on lapsilla