Sulkekaa Pro Hotelli

Kommentoitu viesti

habbo kusee..

#6 ei suljeta2

20.12.2012 20:36

ei proota saa sulkea! paljo parempi ku joku rahastus-habbo ja sitä vippii ei oo pakko ostaa ku habbossa maksaa 30 kolikkoo 5e! sulkekaas habbo mielummi!

Vastaukset

--

#27 Re: ei suljeta2

2015-01-02 09:29:34

#6: habbo kusee.. - ei suljeta2 

Niinpä! Kyl proo on ihan mahtava ilman vippiä ja habbohan se on joka tässä ryöstää! Proo tehtiin sen takia että neki sais pelata jotka ei haluu maksaa satasta parista tavarasta..

Vieras

#32 Re: ei suljeta2

2016-01-18 16:53:16

#6: habbo kusee.. - ei suljeta2 

Pro hotelli on hyvä koska saa käyttää ilmaiseksi   hr klubin tavaroita  mutta habbo.fi mitää maksaa olen okellut sitä en ymmärrä miksi ihmeessä lopettaa  pro hotelli? vaikka olen myös ollu siellä  en halua että pro hotelli on lopettaa mutta  omistaja on pakko mietii kanakko se lopettaa vai ei  ja on mukava pelata habbo pro hotelli se  on parasta peli ja mukava peli  ja www.habbo.fi on oikeesti huonon peli mutta en ymmärrä miksi tai jos ostaa hr klubin miksi tarvii netti olen myös pelanut www.movistarpane.fi se toimii ilman nettii ja on hyvä että se ei lagaa tai pysy samalla numerolla mutta olen  ostanut hr klubin mutta minä orotiin sitä  3 mn ja ei toiminut älkää poistaatko pro hotelli on paras peli ikinä ei ole hytää kivaa jos se pysyy samalla numerolla ja se lagaa habbo.fi miksköhän se lopettaa se habbo.pro on kiva peli  ei tullu ikinä tylsää haluun tietää miksi  habbo.fi lagaa kun minä ostan  hr klubin ja olen kirjoitanut YES mutta ortin okopäivän mutta ei se kyllä mene siksi halusin habbo pro  haluun kovasti juttella jos habbo.pro  omiataja. Tulisi koneelle tai puhelimme

Tervesii. Niko. Ilic