Vetoomus ilmastokuntoutuksen säilymisen puolesta

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Vetoomus ilmastokuntoutuksen säilymisen puolesta.

Irma Kolehmainen
Vieras

#1 Ilmastokuntoutus

17.06.2010 21:29

Ilmastokuntoutus on monelle pitkäaikais-sairalle tarpeellinen elämänlaadun ylläpitämiseksi.
Kurre
Vieras

#2

18.06.2010 10:47

Ilmastokuntoutus nykyisellään antaa myös pienituloisille, työttömille, eläkeläisillekin mahdollisuuden tärkeään hoitoon, joka vaikuttaa psyykkeeseen ja fysiikkaan yhdessä. Mun mielestä ilmastokuntoutus kuuluu tärkeänä osana pitkäaikaissairaan hoitoketjuun. Pitkään asioita seuranneena oon huomannut, että tarve ja tarjonta ei tässäkään kohtaa. Kentällä kuulee usein kommentin: " Ei kannata edes hakea, kun ei kuitenkaan pääse". Nämä eivät tilastoissa näy ja saattavat olla isokin joukko.

Vieras taisto
Vieras

#3 Re:

20.06.2010 12:57

Vieras
Vieras

#4 Re: Re: Suomen valtiolle ja kunnille tulisi halvemmaksi lähettää meidät synkimmiksi tavikuukauksiksi

20.06.2010 13:25

#3: Vieras taisto - Re:

Aurinko ja Lämpö pitäisi meidät psorireuma ja vipromyalkiaa sairastavat henkilöt omatoimisena ja vähemmän lääkkeitä syövinä ihmisinä.

Valtiovallala on kai tarkoitus yksityistää kaikki mahdollinen toiminta ehkä myös tämä, yksityistäminen johtaisi samaan kuin hoitolaitoksien kanssa vähäväkisillä ei olisi varaa hoitaa tai hoidattaa itseään, yksityistäminen nostaisi myös yhteiskunnalle tulevia kustannuksia.

Antero Meriläinen
Vieras

#5 Ilmastokuntoutus

20.06.2010 15:18

Ilmastohoitojen antama hyöty kattaa varmasti terveydenhuollon kustannuksissa moninverroin ne kulut, jotka matkoista aiheutuu.

hannu kekäläinen
Vieras

#6 ilmastokuntoutus säilyttävä!!!!

21.06.2010 10:52

olen parantunut psorista aina reissussa noin puoleksivuodeksi ja reissut jos loppuu, en tiedä mistä avun saisi???

 

Vieras
Vieras

#7 Re: ilmastokuntoutus säilyttävä!!!!

21.06.2010 17:10



#8

03.08.2010 14:24

Levittäkää tietoa adressista kaikilla tavoin,saadaan julkisuutta ja tarpeeksi nimiä,sit viedään se eteenpäin..ilmastokuntoutukset on saatava säilymään!



#9 Re: siis mun nimeni on Timo Pasanen

03.08.2010 14:26

#8: -

 

 

Eila Jäntti
Vieras

#10 ilmastokuntoutus on säilytettävä!

04.08.2010 07:28

Ilmastohodossa auringon ja lämmön vaikutus iho- ja niveloireisille on moninkertainen kotimaan kesään verrattuna.

Ritva Sikiö
Vieras

#11 Ilmastokuntoutuksesta

12.08.2010 20:40

Ehdottomasti pitää jatkaa koska myös henkinen jaksaminen tämän kroonisen sairauden kanssa nousee pintaan väkisin,ja töissäkin haluis vielä olla!!!

 

 

 

Annette Ådahl
Vieras

#12

15.08.2010 09:20

Saa näyttää

oi oispa kesä ainainen
Vieras

#13 kaikesta säästetään..

25.09.2010 13:01

sairastan itse nivel/ihopsoriasista ja vielä lihassairautta joka jäykistää ja heikentää lihaksia..kylmyys ja veto ovat minun pahimpia vihollisiani..lääkärit ovatkin suositellet,että osan aikaa asuisin lämpimässä maassa..sairauteni ovat vieneet minut sähkömopon käyttäjäksi ja syksyt ja talvet ovat aika vaikeita..viime kesä oli aivan ihana..kun muut voivottelivet helteitä minä tyytö nautin,kun pääsin hieman kävelemään ja ei ollut kipuja paljoakaan..nyt taas syksy painaa päälle ankarasti kera vaivojen..toivon että ko.palvelu pystytään säilyttämään ja siten auttamaan niitä joilla on lämmöstä apua sairauksiin ja niiden kanssa eteenpäin jaksamiseen..

ajetaan me mopedilla..
Vieras

#14 Re: niinpä

25.09.2010 13:08

#2: Kurre -

näin minäkin ajattelin ,ja kuitenkin viimein rohkaistuin ja hain matkalle ja pääsin..sairastan iho/nivel psoria sekä lihassairautta joka on vienyt minut sähkömopon käyttäjäksi..liian aikaisin jouduin jäämään mielekkäästä työstä sairaseläkkeelle ja eihän sitä eläke suuren suuri ole jos olet jo 4-kymppisestä tehnyt osa-aika työkyvyttömyys systeemillä töitä useamman vuoden ja sitten eläkkeelle jäänyt..tämä ilmastomatka systeemi mahdollistaa nyt minunkin pääsyn lämpimään kokeilemaan josko apua löytyisi..

Petteri Luukkonen
Vieras

#15 Vetoomus Ilmastokuntoutuksen puolesta

07.11.2010 12:42

Tämä on asiaa jos mikä sairaudenhyvä hoito tuo sen antaman hyödyn yhteiskunnalle aina takaisin.