Adressi Seinäjoki–Jyväskylä –välisen taajamajunaliikenteen supistamista vastaan

Kalle Kuula
Vieras

#51 VALTATIE 18 on TÄRKEIN.

16.10.2010 20:57

VALTATIE 18 kuntoon.
Kouran, Sydänmaan ja Väätäiskylän ohitustie maakunatkaavan mukaisesti kuntoon.

#52 Naurettavaa

18.10.2010 14:36

Alunperinkin on tosi kummallista, että junayhteys Seinäjoen ja Jyväskylän välillä on niin huono! Pohjanmaalta kulkee paljon esimerkiksi opiskelijoita Jyväskylään, ja tähän matkaan kuluu 3 tuntia! Kilometreinä suunnilleen saman pituinen matka Tampereelle sujuu 1,5 tunnissa! Ja nyt niitä junavuoroja aletaan vielä karsimaan! Ihmettelen kyllä suuresti tätä VR:n päätöstä, ja vielä tärkeimmät junayhteydet on päätetty poistaa.
Todella vihainen

#53 En ymmärrä että...

19.10.2010 09:29

En ymmärrä että aina meiltä vähennetään ja Helsinkiin lisätään. On ne valtion verot täältäkin maksettuja. Vähennetään niiltä ne henkilöautot pois kokonaan ei niitä siellä tarvii. Niillä lähtee linja-autoja, raitsikoita, junia, metroja, taksit viellä päälle.
Eikä odotus aikakaan oo pitkä, ehkä minuuti pari. Toista on täällä, jos kerran päivässä jollain onnistuu menee ja tuleen on se hyvin.
esuli

25.10.2010 13:17

Pohjalaiset opiskelijat tarvitsevat kyseistä yhteyttä ja radan varrella asuvat myöskin.
Aina ei tarvitse tuottaa voittoa paljon on myös ajateltava yhteiskunnallisestikin. Opiskelija ovat myös tulevaisuutta.