Vetoomus: NATO, isäntämaasopimus ja Suomen laki

Vetoomus: NATO, isäntämaasopimus ja Suomen laki / Tiedotteet / Sähköpostitiedote lähetetty kansanedustajille 30.8.2014 / Kommentit

31.08.2014 00:25

NATO SOPIMUS ON RUOTSIN TEKEMÄ ANSA SUOMELLE Meille on jatkuvasti kerrottu (Tuomioja, Haglund), että Suomi ja Ruotsi allekirjoittavat tämän kauttakulkusopimuksen NATO:n kanssa yhdessä - Ruotsi jopa aiemmin. Nyt on käynyt ilmi, että Ruotsi ei tule allekirjoittamaan sopimusta ja siellä asia tulee parlamentaariseen käsittelyyn ja ehkä kansanäänestykseen. Ja tulkinta on se, että Ruotsilla ei ole pienintäkään aikomusta allekirjoittaa sopimusta, mutta Suomen se haluaa allekirjoittajaksi. Ruotsi ja Suomen fasistit ovat pitäneet tämän salassa. Ruotsi haluaa, että Suomi saa taas kaikki negatiiviset asiat NATO:n orjuudesta ja Ruotsi säilyy vapaamatkustajana aivan kuten viime sodissa. Suomen fasistit taas toimivat samoin kuin 1930-luvulla. Heillä on täysin oma agenda mitä ei ole koskaan kerrottu eduskunnalle eikä kansalle. En tiedä onko nyt piirrelty Suomen raja taas Ural-vuoristoon, mutta periaate on sama. Kokoomuksen äärioikeistoa kiinnostaa hurmoshenkisesti kaikki mikä liittyy USA:n militaristisiin tavoitteisiin. http://www.dn.se/nyheter/sverige/regeringen-oppnar-for-natostyrka/

#2 Miksemme ota hyvää esimerkkiä

31.08.2014 12:55

Ruotsi oli fiksu siinäkin, kun ei mennyt mukaan euroon!

Ainoastaan maahanmuuttopolitiikan ovat hoitaneet ajattelemattomasti ja siitäpä Suomi tietenkin on ottamassa mallia. Tiedän jopa yhden asuinalueen, jonka päättävät henkilöt ovat käyneet Ruotsin Rinkebyssä ottamassa mallia!

Vieras

#3 Re: Meille valehdellaan.

03.09.2014 09:28

#1: -   Päätöksemme sopimuksen allekirjoittamisesta ei edes pitäisi liittyä Ruotsin päätökseen millään tavalla. Jonkun puolueettoman tahon pitäisi suomentaa tuo sopimus, tai ainakin tärkeimmät osat siitä. Onko sopimus peruuttamaton... Suomen ei pitäisi tehdä sellaisia sopimuksia.