Päiväkoti- ja luokkatilat rakennettava Nukarille

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Päiväkoti- ja luokkatilat rakennettava Nukarille.

Mummi

#1 Nukarilla on paljon lapsia ja enemmänkin tulisi, jos olisi kouluja ja tontteja

04.09.2014 19:58

Nukarilla on hyvä yhteisö lapsen kasvaa. Koulu on osa tästä!

09.09.2014 11:40

Nurmijärven kunta mainostaa kuntaa lapsi ystävälliseksi kunnaksi. Tämä ei vaikuta siltä, että oltaisiin kovin lapsi ystävällisiä.. Typerää toimintaa kunnalta pitkittää asiaa ja pitää vanhemmat epätiedossa.

11.09.2014 15:40

Nukarilla on ihana kyläkoulu, mutta tilat ovat järkyttävän ahtaat pienille lapsille. Samoissa tiloissa, ahtaissa myös, ovat esikoululaiset. Sitä pienemmät päivähoidossa parakeissa! Näinkö kunnan päättäjät arvostavat oman kuntansa lapsia? Muutenkaan Nukarilla ei ole MITÄÄN toimintaa tai edes leikkipaikkaa lapsille! Kateellisena Tuusulan kunnan arvostusta Jokelassa katselen. Päättäjät voisivat käydä katsomassa Jokelan leikki-/toimintapuistoa! Tosin itse olisin erittäin tyytyväinen jo koulun ja päiväkodin panostamiseen! Tulkaa katsomaan millaisissa tiloissa lapset päivänsä viettävät. Miettikää mihin rahaa myönnätte.

14.09.2014 11:18

jokaisella pienelläkin kunnalla on oikeus toimiviin harraste-opetustiloihin
wilmiina

14.09.2014 11:21