Mopojen sallittuun nopeuteen muutosta

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Mopojen sallittuun nopeuteen muutosta.

Joonas Parmonen
Juuka

22.09.2007 12:19

Tuohan on jo käytössä esim: Rieju Powerupissa.
Pertti Varis
Kitee

#2 kyl

07.04.2008 23:20

ehdottomasti se 60km/h. mutta tottakai sallittu mopolle saisi säilyä.. minunkin mopon putki jatkuvasti tukossa kuristuksen takia.. eniten äänenvaimennin kun öljy jumittuu sinne. -.-
Reino Sakari

#3 Vanhat mopot

30.08.2010 00:33

Jo -80 luvun alkupuolella minulla oli raisu mopo siihen myytiin silloin jo viritys sarjoja sen jäkeen mopo kulki 80km tunnissa eikä kukaan puutunut asiaan ei edes poliisit.Nyt ostin -02 yahman pojalle nyt on ongelma miten sen saisi kulkemaan hitaampaa kun poliisit varta vasten kyttää mopo poikia eikö niillä olisi oikeita töitäkin kuin kyttääminen.Olisi mopoilijoiden turvallisempi liikkua kun mopo kulkisi sen 60km tunnissa.Kokeilin pojan mopoa ja ajelin sallittua nopeutta niin autoja meni ohi jatkuvasti aivan vierestä kun eivät väistäneet.Tulin takaisin päin kotiin pidin vauhdin yli kuudenkmpin eipä montaa autoa ohittanut joten pidän turvallisempana 60 kuin 45 km tunnissa.

gayt

#4 muutosta