Ambulansseja ei saa vähentää Pirkanmaalta

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Ambulansseja ei saa vähentää Pirkanmaalta.

Vieras

#101

29.09.2014 05:25

Huomioitteko myös Kuhmoisten ambulanssiadressin; yli 1000 allekirjoitusta vs. 2400 asukasta.


Vieras

#102

29.09.2014 05:47

Itse meinasin kuolla reilu vuosi sitten kun mieheni tulaama ambulanssi kesti melkein tunnin. Sydän infarkti ehti vaurioittaa sydänlihastani ennen kun pääsin akutantehohohoitoon Taysiin. Niin kangasalta kukn Taysistakin ajomatka kestää kuitenkin vain vajaan vartin. Kannattaisi tehostaa ei huonontaa!

Vieras

#103

29.09.2014 06:12

Jo on hulluks homma menny.. säästö kuulemma olis noin 3 €/asukas !! Kuinkahan moni joutuu hautaan ennen aikojaan tämänkin neronleimahduksen takia.

Vieras

#104

29.09.2014 08:06

Asiasta ovat päättämäss ne jotka ei ymmärrä asiasta mitään.
Olen itse työskennellyt ensi avussa ja perheeni on tarvinnut monta kertaa todella nopeasti hoitoon pääsyä.Ja on saanutkin.
Älkää hyvät ihmiset ruvetko vähenteleen ampulansseja..siinä kuolee ja vammautuu Ihmisiä
AmbulanssiKissa

#105 Re: Ei vähentää,vaan palvelu on parasta lopettaa kokonaan.

29.09.2014 08:50

#9: Pois turhat työt ja kulut - Ei vähentää,vaan palvelu on parasta lopettaa kokonaan. 

 Juu, viedään ensin sulta työpaikka alta niin kattellaan sitten. Parempi muistaa tämä kommentti kun joudut itse soittamaan läheisellesi apua!!!


Vieras

#106 Re:

29.09.2014 08:52

#101: Vieras -  

 Onko Kuhmoisten adressi toimitettu valtuustolle???

tuleeko lanssi jos tarvitsen?

#107 Hyvät päättäjät, suuressa viisaudessanne

29.09.2014 09:25

suuri säästö tulee jo siinä, kun sydän-tai aivoinfarktipotilas saadaan nopesti hoitoon. Nopea hoito edesauttaa toipumista ja parantaa potilaan elämänlaatua kohtauksen jälkeen. Laitoshoito ja pitkä sairaalassa olo aika vie kaiken sen rahan yhden potilaan kohdalla, joka säästetään yhden ambulanssin pois ottamisesta. Lisääntyneet infarktit ovat tätä päivää, se ei katso ikää eikä sukupuolta. Viivästynyt hoitoon pääsy ambulanssin saapumisajan pidentyessä heikentää potilaan mahdollisuuksia. Se voi minä päivänä tahansa olla minun, läheiseni tai kenties säästäjien kohtalo. MIETTIKÄÄ SITÄ, JA TARKISTAKAA VOIKO SÄÄSTÖJÄ TEHDÄ JOSTAIN MUUSTA. Puolen prosentin korotus kunnallisveroon ja se lyhentämättömänä sairaankuljetuksen ylläpitämiseen, ennemmin maksaisin näin kun se että nyt se käytetään joutavaan p.....n ja taiteeseen.

Auttaako säästöissä lisääntynyt Finnhemssin tarve? Tuskin, ja sehän tulee lisääntymään, mikäli hälytyskeskus ei ole säästötalkoissa mukana ja katsoo ettei kopterin ole tarpeen nousta ilmaan. Eikä sen tarvitsekkaan joka naarmun takia nousta. Melko usein se kuitenkin näkyy Mänttä-Vilppulan suunnalla lentävän.

Pitääkö joka talouteen hakkia Defi, varmuuden vuoksi?????

 


Vieras

#108

29.09.2014 10:02

Tälläisen säästön päättäjille ensihoidon tarve tarjottava omatoiminen kävely acutaan hoitoon.
Kansan vallan halveksijat tyrannit

#109 Kokoomuksen tie on ollut tuhoisan murskaava koko kansalle

10.10.2014 16:27

1.Pian on miljoona työtöntä

2.Lapsilisät on leikattu

3.On tulossa suuri köyhälistö Suomeen,

4. Emu vei Suomen suohon, Ruosalaiset Proffessorit ovat myös tästä huomauttaneet.

5. Toiset Pohjoismaat eivät menneet halpaan Euro ansaan.

6.Tämän päivän kokoomus kuuluu kuormastoon,joka kipataan kaatopaikalle.evä puolue.

7. Suomen loistavin Presitentti Urho Kekkonen sanoi -Kokoomusta ei koskaan saa päästää Suomen hallitukseen.

8. Ajavat edelleen lahjottua Ydinvoimaa ,jota Suomen viisas kansan valtava enemmistö vastustaa.

9. Kokoomus on häikäilemätön ,ihmis arvoja sekä kaikkea elämää vastustava,tuhoon vievä puolue.