Suomen kansalaisille yhtäläiset oikeudet

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Suomen kansalaisille yhtäläiset oikeudet.

arto kukkonen
pieksämäki

#1 Tasa-arvoa ja suvaitsevaisuutta kansalaisille

08.11.2010 20:28

Ettei tarvitse alkaa hakemaan turvapaikkaa suomesta suomen valtion munille potkimista vastaan
antti vaurio porista
Vieras

#2 suomi suomen kansalle !

08.11.2010 21:06

SUOMESSA SOSIAALITUET KAIKILLE SUOMALAISILLE. STOPPI ULKOMAALAISILLE.
Sinikka Kosunen
Vieras

#3 Köyhyys.

28.01.2011 19:03

Onneksi pääsin eläkkeelle, vaikka ei tälläkään elo hurraamista ole, niin ei tarvitse katsoa valkoisessa turkissa asioivaa, miehen kustannuksella elävää tummaa naista, jolle maksetaan koko vuokra, ja vielä takaisin kun hän maksoi kaksi vuokraa ihan itse?
Enkä ole ollut rasisti, mutta ihmettelen vain kun taloyhteisöömme muutti kunnan asuntoon Suomen-romaniperhe, johan vaihtuivat kodinkoneet, ei niissä vikaa ollut, uusittiin kaatuvat aidat ( josta edellinen valkolainen oli muutamia vuosia sanonut ) johan uusittiin ulko-ovi, jossa 10 cn; rako ylhäällä, valkolaista vain käskettiin pitää väliovi kiinni, tapetoitiin seinät, valkolaisen piti itse maalata ne, jne.......Mrrrr Nyt kyseinen perhe yrittää tyrannisoida koko piha-aluetta, kieltää vieraitamme pysäköimästä autojaan paikkaa jossa on vieraat pysäköineet toistakymmentä vuotta, kas kun romanit eivät osaa itse pysäköidä autojaan ja ajoväli menee liian pieneksi.
Heidän lapsensa härnää koiriamme, mutta koirat eivät saa haukkua heille, pelkäävät kuulemma? Jne.....