Kitin leikkipuiston toiminnan pitää jatkua

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Kitin leikkipuiston toiminnan pitää jatkua.

30.09.2014 21:24

Lasten puolesta

01.10.2014 05:54

Mikäli puistotoiminta saa jatkoa, toiminnan markkinointiin ehdottomasti lisäpontta.
Mikkelin Pelastakaa Lapset ry

#3 Re:

01.10.2014 10:13

#2: -

Mikkelin Pelastakaa Lapset ry on vuosittain markkinoinut toiminnastaan tiedotteilla neuvoloihin, sosiaalitoimen ja opetustoiminen yksiköihin, yhteistyökumppaneillemme sekä ESSHP:hen. Lisäksi olemme jakaneet tiedotteita kaikissa tapahtumissa, joissa olemme olleet mukana mm. messuilla, Hulivilikarnevaalissa, Mahdollisuuksien torilla. Varainhankinnan tempauksissa olemme aina pitäneet puistotoimintaa esillä, esimerkiksi 2 viime vuoden aikana marras-joulukuun aikana joululahjapaketoinnissa Suomalaisessa kirjakaupassa. Näiden lisäksi olemme mahdollisuuksiemme mukaan julkaisseet ilmoituksia ja juttuja paikallislehdissä. Laajamittaisiin maksullisiin kampanjoihin yhdistyksillä ei ole taloudellista mahdollisuutta.

Lisäksi nettisivuillamme (www.mikkeli.pelastakaalapset.fi) ja Facebook-sivuillamme on puiston toiminnasta tietoa. Harmillisesti kuitenkin puiston toiminta ei ole ollut tarpeeksi monen tietoisuudessa näistä toimenpiteistämme huolimatta.

02.10.2014 11:15

Se summa, minkä kaupunki säästäisi jättäessään avustuksen antamatta on olemattoman pieni siihen hyötyyn ja iloon verrattuna, minkä toimiva, pieni leikkipuisto saa aikaan!

04.10.2014 04:04

Lapsissa on nuorten tulevaisuus.

21.10.2014 10:01

70-80-lukujen vaihteessa n. viiden vuoden ajan kaksi poikaamme olivat puistossa Kitin ja Sirkan ohjauksessa. He saivat raitista ilmaa ja kavereiden kanssa leikit maistuivat. Pojilla oli mukana pienessä laukussa eväät ja retkipullossa juotavaa. Kiti ja Sirkka järjestivät pieniä retkiä. Olin joskus mukana mm. Kitin kotiin tehdyllä retkellä. Olisi harmi, jos tämänlaatuinen toiminta loppuisi, koska lapset saavat valvottua ohjausta ulkoilmassa silloinkin, kun eivät ole kunnallisessa päivähoidossa.