Parvekkeelta heitettyjä irlanninsettereitä EI omistajalle takaisi

koirien ystävä
Vieras

#1 voi taivas

19.11.2010 13:18

Ensinnäkin, kuka on niin TYHMÄ, että palaa yhteen noin hirviömäisen ihmisen kanssa. Ei kyllä tytölläkään taida olla järkeä päässä, ei sitten ollenkaan. Koirat turvaan kunnolliseen ja rakastavaan kotiin, jossa heidän hyvinvointinsa menee ihmisten itsekkyyden edelle.
ritva juutilainen
Vieras

#2 parvekkeelta heitetyt irlanninsetterit EI omistajalle takaisin

20.11.2010 07:35

ei ole mitään järkeä antaa koiria omistajalle takaisin, ei edes vaikka omistusoikeus siirretty sukulaiselle, SE EI TAKAA KOIRIEN TURVALLISUUTTA. näiden koirien ei todellakaan tarvitse tavata rääkkääjäänsä joka tulee väistämättä tapahtumaan...

omistaja heltyi jo palaamaan yhteen rääkkääjän kanssa ja siitä seuraava askel on koirien paluu. en jaksa edes ajatella miltä koirista tuntuu.

kavattajan ei pidä niitä missään nimessä luovuttaa.
emäntä
Vieras

#3 parvekkeelta heitetyt irlanninsetterit EI omistajalle takaisin

20.11.2010 19:37

Kasvattaja ei valitettavasti voi asialle mitään. Hän on myynyt koirat tälle hakatulle naiselle, eikä pysty niitä takaisin ottamaan ilman omistajan suostumusta. Ja omistaja ei siis suostu edes myymään koiriaan.
Tajuaakohan hän millaiset laskut saa maksettavakseen, kun eläinsuojeluyhdistys ei kustannakkaan enää kuluja?
T
Vieras

20.11.2010 21:24

Onko tämä adressi tärkeämpi kuin se toinen jossa tämän jutun rikolliselle vaaditaan ehdotonta vankeusrangaistusta. Nimiä on ainakin tullut tosi nopeesti jo lähes yhtä paljon. Haloo!
Minä itte
Vieras

#5 Tarkistakaahan faktanne...

20.11.2010 21:25

"-Toivoisin, että koirien omistajaa tuetaan sen sijaan, että hän joutuu puolustautumaan huhuja vastaan, kommentoi tutkinnanjohtaja Jarmo Heinonen Itäkeskuksen poliisista keräysvarojen jäädyttämistä."

http://www.nelonen.fi/uutiset/kotimaa/kovia-kokeneille-setterikoirille-lahjoitetut-varat-jäädytettiin

Jos TUTKINNANJOHTAJA sanoo näin saattaa ehkä olla että tämä pahoinpidelty nainen ei ehkä olekaan palaamassa yhteen pahoinpitelijänsä kanssa joka heitti hänen koiransa parvekkeelta. HALOO!!!!

Vieras

21.11.2010 08:47

Olis varmaan kyllä paikallaan, et joku joka okeesti tietää, missä mennään, kertois totuuden!
Pertti Laine
Vieras

#7 Sadistit

21.11.2010 16:44

Ei koiria sadisteille

Vieras

21.11.2010 17:16

Olen yksi lahjoittajista enkä halua, että koirat missään nimessä ovat pienimmässäkään riskissä joutua tekemisiin sadistisen eläinrääkkääjä"miehen" kanssa, nyt koirat pikaisesti kunnon turvaan!! Koirat takaisin kasvattajalle, joka voi etsiä heille uuden, turvallisen kodin toipumisajan jälkeen. Oli mielestäni täysin oikein Tesyltä jäädyttää hyväsydämisten ja huolestuneiden ihmisten lahjoittamat rahat, onhan täysin järjetöntä päästää koiria saman ihmisen käsiin, joka selvästi ei ole päässyt täysin eroon miehestä! Ensin kuntoutetaan henkihieverissä olleet koirat ja sitten palautetaan olosuhteisiin, jossa on täysin mahdollista, että kaikki toistuu! Olen erittäin huolestunut koirien turvallisuudessa nykyisessä tilanteessa, annetaanko kaiken tapahtua uudelleen, vielä vakavammin seurauksin?? Naisen olisi tajuttava, ettei tässä tilanteessa voi saada molempia, sekä miestä että koiria. Hänen olisi ajateltava koirien parasta eikä siltä oikein nyt tilanne vaikuta. Siksi koirat pikaisesti takaisin kasvattajan omistukseen ja hoitoon!
HPM
Vieras

21.11.2010 19:14

Mä en varmana palais yhteen tommosen eläinrääkkääjäkusipään kanssa! Toki jokainen tekee ratkaisut omassa elämässään, mutta kyllä ihmetyttää, mitä tollaseen ratkasuun päätyneen päässä liikkuu. Toivottavasti koiria ei anneta takaisin. (Muutenki raukkamainen teko oli jättää koirat riehuvan puolison armoille ja lähteä itse karkuun, itse vastaavassa tilanteessa ottaisin eläimet mukaan. Mun koiraan kosketaan vain ja ainoastaan mun kuolleen ruumiini yli.)
Vieras
Vieras

#10 Re:

21.11.2010 19:16

#4: T -  

Pistähän linkkiä, niin allekirjoitetaan sekin!

Ja lisäksi ne 10 000 vahingonkorvaukset pitäis määrätä rikoksen tekijän maksettaviksi!

mä vaan
Vieras

21.11.2010 19:20

Ehkä ens kerralla lentää nainen itte alas parvekkeelta, ehkä sitten ymmärtää, ettei tollasen hullun kanssa kannata seurustella. Toivon minäkin, ettei koiria anneta tässä tilanteessa takaisin!

Vieras

21.11.2010 19:46

Ja mitä tulee tuen antamiseen naiselle; kaikki varmasti olivat tukemassa täysin naista, kunnes tämä päätti kaiken tapahtuneen jälkeen palata läheisempiin tekemisiin väkivaltaisen tekijän kanssa, minkä hän on itsekin todistettavasti monelle ihmiselle tunnustanut. Siihen loppui ainakin omalta osaltani KAIKKI MYÖTÄTUNTO!! Toivon silti, että hän pääsisi ongelmistaan eroon.
hyto
Vieras

#13 Re: voi taivas

23.11.2010 08:51

#1: koirien ystävä - voi taivas 

Äiti sanoo: typeryys ihmisen tyhmentää.

Se on se "tosirakkaus" joka teetättää kaikenlaista

:DD
Vieras

#14 Vainiin

23.11.2010 11:01

Ei voi olla totta! Onko tänne jo tällainenkin adressi tehty! ;D onkohan tämä kasvattaja ihan terve! itse en ainakaan häneltä koiraa ottaisi!
Vieras
Vieras

#15 Re: Vainiin

24.11.2010 08:09

#14: :DD - Vainiin 

Ei sekoiteta kasvattajaa ja omistajaa, jotka ovat tässä tapauksessa kaksi eri asiaa ja henkilöä. Kasvattaja on parhaansa mukaan auttanut koiria. Omistajan vaihdosta tässä haetaan!

Vieras

25.11.2010 00:51

kenestähän omistajasta tässä adressissa on kyse? koirien omistajuus on muuttunut jo viime viikolla ja siitäkin asiasta on uutisoitu.
Eläinfani
Vieras

#17 Uskomatonta, että nainen ottaa moisen äijän takaisin

27.11.2010 17:00

Sehän kuuluisi telkien taakse, ehdottomasti. Olen menettänyt juuri suloisen irlanninsetterini ja jos sille joku ukko olisi tehnyt samoin, olisin heittänyt henkilökohtaisesti itse ukon alas parvekkeelta. Ihanampaa koirarotua ei ole olemassakaan. Omistaja lienee sekopää hänkin, joten koirille uusi koti!Eläinten kärsimys on ollut kauheaa ja varmasti toistuu, jos joutuvat saman äijän lähelle.
Minä itte
Vieras

#18 Noniin.

13.12.2010 19:27

Ja nyt kun täällä on näppärästi ihmiset jopa omilla nimillään vaatineet, että settereitä ei saa palauttaa omistajalle (tai ex-omistajalle, ihan miten vain) niin pyytäisin teitä järjestäytymään myöskin nimillänne tähän jonoon alapuolelleni ja pahoittelemaan koska olette vetäneet hätiköityjä johtopäätöksiä yhden puolen kertoman mukaan.

Kuten jo postissa #5 sanon 20.11.2010 21:25, "Tarkistakaahan faktanne..."

Kuntoutusta on tehty jo silloin kun koirien rahat olivat edelleen jäädytetty. Nyt kun rahat on palautettu koirille niin ovatko ex-omistaja ja pahoinpitelijä palanneet yhteen? Onko toinen koira otettu pois kuntoutuksen piiristä? Eläinsuojeluyhdistys on HÄTÄILLYT ja jäädyttämällä koirien rahat hankaloittanut kuntoutusprosessia.

Lukekaa itse:
http://tessajalola.blogspot.com/?spref=fb

Tämän adressin aloittanut henkilö voisi vastata seuraavaan väittämäänsä vaikka ensiksi:
"Omistaja ei selvästikään ajattele koirien etua ja turvallisuutta! "
Miten on?

Paitsi että tuomitsitte koirien ex-omistajan ihmisenä joka ei huolehdi koiristaan tuomitsitte myös hänet idioottina joka ottaisi sellaisen miehen takaisin. Haloo! Hävettääkö nyt? Pitäisi hävettää.

Allekirjoittaneita on 238 kappaletta, olkaa hyvä. Estradi on teidän.