Digimon Frontier-kausi MTV3-kanavayhtiön ohjelmistoon.

-Agapio \../

#26 Nyky lastenohjelmat.

16.06.2011 15:36

Olen katsellut nyt Disney Channelia ja Sub Junioria ja Nickelodeonia, ja tullut siihen tulokseen että nykyajan lasten ohjelmat ovat laatutasoltaan TODELLA paljon huonompia, kuin nämä mitä ennen olemme nähneet, esimerrkinä tämä digimon. Kyllä tätä vanhaa laatu tasoa pitäisi pystyä tarjoamaan myös näille jälkipolville. Nämä vanhat sarjat ovat edelleen hyviä. Sanoisinko, että mitä vanhempana näitä sarjoja katsoo, niin sitä enemmän siitä ymmärtää. Huomasin, esimerkiksi digimon adventuresta että pienempänä en ymmärtänytkään juuri mitään sen tarkoitusta.

Digimonia nyky lastenkin nähtäväksi!!!
finsku

#27 digimon takasin telsuun

26.06.2011 18:19

digimon on monien mieleen joten en ymmärrä miksi sitä ei kuulu eikä näy. voisi ihan hyvin tulla telkkariin takasi ku on nii hyvä sarja. niinkuin tässä on tullut huomattua niin monet muutkin ovat tahtoneet digimonin kaudet: adventuren, zero twon, tamersin ja jne. takaisin televisioon. nykyään teeveestä tulee vaa kaikkee sarjoja joista SUURIN osa on aika SAMANLAISIA. digimon on LEGENDA sarja jonka kaltaista ei ole montaa.
jokurandom

#28 Re: Digimonia ja laatuanimea muutenkin

08.07.2011 19:29

BAUM

#29 Digimon adventuren kolmasosa?

08.07.2011 19:32

Nii ois ihan kivaki nähä se digimon adventure 03 joka on kuulema tulossa se ku ne lapset lähti juoksee siin adventure 02 lopussa nii se kertoo niistä mut seki ois ihan kiva saada tänne telkkuu ja muutenki DIGIMON TAKAS TELKKUU
Natu

#30 Kunnon Anime Aina!

12.07.2011 12:00

Digimonia on tullu katottuu vähän pienemmästäkin asti ja toivoisin että kaikki kaudet suomessa joskus näytettäisiin. Itse olen katsonut kaikki kaudet japaniksi ensimmäistä lukuun ottamatta sillä sen olen katsonut Rhodokinin kanavalta. Jos kaudet pitäisi jonkinlaiseen järjestykseen laittaa niin se menisi näin : Savers, Frontier, Adventure/02, Tamers ja Xross Wars. Kertokaapa vähän mistä kausista pidätte ja mistä ette olisi hauska niitäkin lueskella.


Vieras

#31

17.07.2011 19:53

DIGIMONIN ON AIKA TULLA SUOMEEN JOKA TUANTOKAUDELLA KOSKA SIHHEN ON MENNYT LIIAN PITKÄ AIKA NYT ON SEN AIKA
Markuksen äiti

#32

04.08.2011 10:50

Hei!

Markus pääse paikalle vasta kello 12, joten ensimmäinen ottelu jää häneltä väliin. Toiseen hän kuitenkin ehtii mutta tsemppiä vaan ensimmäiseen peliin osallistujille!

Vieras

#33

27.08.2011 13:11

Kirjoitin adressin vaikka mielelläni itse näkisin Digimonin alkuperäiskielellään japaniksi.
Kielestä huolimatta, vaatikaamme laatuohjelmia lapsille ja lapsenmielisille televisioon!
14v

#34 Siitä on jo yli 10 vuotta!

28.08.2011 10:00

Digimon adventure alkoi tulla neloselta kun olin 3v. katsoin adventuren ja 02, ja myöhemmin (2008-2009) tamersin. Olen myös katsonut kyseiset kaudet rhodokinin youtube-kanavalta (hyvää työtä).Olen katsonut Frontieria netistä, mutta se ei ole japaniksi sama asia. Siksi toivon, että MTV3:n jatkaisi ohjelmaa.
ps:Elän toivossa, että joskus tulisi adventure 03.

Vieras

#35 DIGIMON!

17.09.2011 22:57

Olen 14v, katson Digimonia. Se on hyvä! Katsoin juuri Adventuren suomidubeilla alusta loppuun, nyt olen zero two:ssa, katson japaniksi englannin kielisillä teksteillä. En ole koskaan katsonut frontieria, mutta kuulostaa ok:lta. En oikein kyllä innostunut noista spiriti-jutuista luettuani niistä. Partnerit on parempii. Tahdon silti nähdä frontierin ennen Saversia! t. Digi-fani 14w
shibya

#36 Digi-mon

20.09.2011 16:38

Itse pidän takerun äänestä agapio-dubeilla. paljon parempi kuin se pieni kimittäjä wernerillä. devimonilla ja etemonilla myös hyvät agapio-äänet, sopii niille hyvin (tää on mun mielipide)!!! Ois kyllä kiva nähä noi loput zero twon jaksot suomeks ja 1 kausi myös. laittaisin nauhalle. sit jos voisin jollain keinolla siirtää ne DVD:lle voisin näyttää niitä sit omillekin lapsille joskus :)) pidetään digi-perinne yllä!

Vieras

#37

23.09.2011 17:09

Jos tämä menee maikkarille, niin kannattaa tehdä selväksi, että halutaan Digimonista nimenomaan joko sen japaninkielisen tai filippiino-englanninkielisen version [jälkimmäistä käytettiin Tamersin pohjana, se seuraa muuten japanilaista versiota mutta Digimonien nimet ja jotkut termit ovat enkkulokalisaatiosta], sillä uudelleenkirjoitetut jenkkikaudet ovat sellaista sontaa, että jos ne päätyvät telkkariin, niin se on sitten sama tuleeko Digimonia enää ollenkaan.
Ja kysymys on myös se, tuleeko tämä sitten mahd. kanavalle dubattuna vai teksteillä?

Vieras

#38

04.10.2011 15:14

Suomessa pitää tapella kynsin ja hampain kaikesta animesta että niitä saataisiin tänne tai edes pysymään.. DIGIMONIT TELKKARIIN TAKAS!!!
hippopotamus tahtoo digimoni

#39 digimonit tänne

04.10.2011 15:15

Digimonit takas niinku vanhoina aikoina! tämä on juuri se seikkailu mitä lapset halajaa

Vieras

#40 Re: NONI!

14.10.2011 18:11

#5: Juuso Kauranen - NONI! 

 

Dubbaus ei pitäisi olla liian kallista, sillä koko ajanhan 4:lle tulee uusia ohjelmia, joita se dubbaa.... Tosin nyt on kyl pyöriny samat vanhat ohjelmat...

/^0^\

#41 Digimon

14.10.2011 18:14

Nelonen sais paljon katsojia, jos se vaan tajuaisi näyttää digimonia, esim. 1. tai 3. kausi uusintana (varsinkin eka) niin katsojihan olisi älyttömästi :))

Vieras

#42

25.10.2011 22:33

plz frontier mtf3:selle!
NovaSoft

#43 Digimon Adventure ja 02 Takaisin telkkuun!

19.11.2011 12:42

Nelonen, olen pettynyt teihin.
MTV3, toivottavasti saat Digimonit Televisioon Vuonna 2012 kesalla!
iryaeye98

#44 moi

02.12.2011 17:37

Se on ok,jos tuut ;2012"!




Fairy

#45

10.12.2011 22:06

Katsoin viime talvella Frontierin netistä japaniksi, mutta olisi mahtavaa nähdä se myös laadukkaalla suomidubilla. Hopeanuoli-sarjankin fanit sai odottaa lähes 20 vuotta, että manga julkaistiin suomeksi, joten toivottavasti Digimonin fanit saisivat odottaa vähemmän.

*Kuuntelee Frontierin biisejä koneelta*

Digimon Fani

#46 Digimon

04.01.2012 13:23

Katsoin juuri pari kuukautta sitten jälleen kaikki Digimon jaksot Adventuresta Digimon Frontieriin ja ne olivat suorastaan loistavia olisi mukava jos Frontier näytettäisiin TV:ssä ja myös vanhat ja klassiset Digimon Adventure ja Zero Two
Lyra

#47

22.02.2012 18:49

Olisi niin ihanaa jos Digimon tulisi telkkarista uudestaan.Olen katsonut adventuren ja 02 varmaan ties kuinka monta kertaa ja silti en kyllästy koskaan.:)
Kaipaan niin paljon Digimonia.Se on niin ihana sarja. <3
digimon fani

#48 Re: DIGIMONIT JYRÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

24.07.2012 22:34

#6: henkka-21v - DIGIMONIT JYRÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

jotenkin ärsyttävä tuo Tiina Holsti, ohjelmakoordinaattori, kv-ohjelmat kun mainostaa muusta nelosen ohjelma tarjonnasta esim paavo pesusienestä

Jaakko

#49 Digital Monsters telkkariin!

24.04.2013 05:21

Digimom on mahtava sarja! Takas telkkarii vaa! YouTubessaki kerääl tuhansia katsojia, niin kuinka paljon enemmän telkussa!
Henri Lähteenkorva

#50 Gimme back mah childhood!

17.08.2013 14:25

Digimon oli skidinä parasta viihdettä mitä telkkarista tuli, Pokémonin lisäksi tietty. Oli jopa niin hyvää viihdettä että vaikka kiinnostus Pokémoniin lopahti vanhetessa niin jaksoin vielä Tamersin katsoa telkkarista kun se lukioaikoina sieltä aamuisin tuli :) Frontier töllöön niin jaksaa sitäkin taas tapittaa!