Myös isommille purjeveneille pääsy Naantaliin

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Myös isommille purjeveneille pääsy Naantaliin.

Juhani Polkko
Adressin tekijä

#1 Isot purjeveneet Naantaliin - toimi heti!

14.04.2009 12:57

Hei!

Kiitokset adressin allekirjoittamisesta. Tavoitteenamme on saada isot purjeveneet takaisin Naantalin vanhankaupungin satamaan, joka tukisi vahvasti kaupungin matkailua ja mahdollistaisi purjehduskilpailujen järjestämisen myös suuremmille veneille. Lisäksi hyötyä olisi naantalilaisille veneenomistajille sekä yrityspurjehdustoimintaa järjestäville tahoille.

Mikäli nämä tavoitteet ovat lähellä sydäntäsi, voit edistää asiaa tekemällä _positiivisen muistutuksen Varsinais-Suomen Liitolle maakuntakaavan muutoksesta perjantaihin 17.4. mennessä_.

Tämä on helppoa, sillä minulta löytyy muistutuksen tekemistä varten valmis pohja, jonka on laatinut Sunborn Oy. Lähetä sähköpostia osoitteella juhani@gmail.com niin lähetän dokumenttipohjan!

Leppoisia kevätkunnostuksia toivoen,

Juhani

Vieras

07.08.2013 14:08

Perheellämme on purjevene, jonka kanssa emme pääse ollenkaan kotikaupunkimme venelaitureihin.Veneemme joudumme pitämään Raisiossa. Aloitimme itse rakentamaan venettä silloin, kun Merimaskussa ei vielä ollut siltaa.
Toivomme kovasti läppäsiltaa, joka toimii vallan mainiosti - eihän se läppä ole koko ajan pystyssä vaan määräaikoina. Hälytysajoneuvoille se avataan aina tarpeen vaatiessa. Olisi niin mukavaa, kun kotisatama olisi kotikaupungissamme. Röölässä vene otti pohjasta kiinni, joten emme voi sitäkään käyttää. Porhonkallio oli hyvä, mutta nyt se on niin hulvattoman kallis, ettei sitä voi enään ajatellakaan.
hyviä veneilykelejä kaikille toivoen!!!!