TENAVATÄHTI-kilpailun uusinnat TV:hen ja DVD markkinoille!

maiju kupari
Vieras

#1 tenavatähti uusinnat dvd levylle tai televisioon

05.09.2010 13:07

nää sivut on aika hyvä keksintö mutta ei niitä uusintoja ole näkyny televisiossa eikä niitä ole laitettu dvd levyille

musikaalinen
Vieras

#2 tenavatähti tvhen tai dvd markkinoille

07.11.2010 14:17

joko niitä tenavatähtiä on ilmestyny dvd levyile ja markkinoille kun itse haluan pian omaks kun on ollu aika moinen ikävä niitä olen kaivaannu niitäm takas kirjottelen joka päivä jos ei vastausta kuulu eikä näy mun sähköpostissa niin pyydän tenavatähti ohjelmia aina takas ruutuun kun niitä ei tullu enää vuoden 95 jälkeen ja ne on tosi monta vuotta ollu jo pois toivottavasti ne huomiseen mennessä vastaa ne ylen ihmiset
musikaalinen
Vieras

#3 tenavatähti takas tai dvd levyille

30.12.2010 13:46

mä haluan tenavatähti kilpailun takas televisioon tai dvd levyille kun itsellä ei ole kaikkia on vaan 92 alkurät sain sen vhs kasettina mun kaverilta kun lähdin pois alavudelta ja 95 ei ole kun alkuerät3456ja8 semifinaali1kokonaan ja 2 3 biisi vaan kun se dvd levy ei ottanu enkä nauhottanu 2viimestä semifinaalia ja 12ja7 alkuerää olis kiva jos sais näitten vuosien tenavatähti kilpailut takas ja mä haluun vastauksen aika pian kiitos
musikaalinen
Vieras

#4 tenavatähti takas telkkari ruutuun

06.02.2011 11:00

nyt haluan taas tenavavtähden taas ruutuun ilman sitä mun kesät on menny läskiks eli pieleen miten mä saan kerrottuan kaikille ett haluan takas tenavatähti kisat vaikka uusintoina kun ei ole itselläni kaikkia nauhalla olin 5 vuotias kun se alko enkä osannu käyttää vhs videonauhuria mutta 92 sain mun kaverilta kun lopetin yhden erityis ammattikoulun mutta siinäkään ei olen kun 7 kokonaista alkuerää ja 8 jää siihen alkumusikkiin kun se piti nauhottaa dvd levyille ja se ei ottanu enää sitä vika eli 8 alkuerää 95 mulla on 3 alkurästä lähtien 4 5 6 ja 8 alkuerät muut puutuu siitä välieristä on vaan 1 kokonaan ja toinen vaan 3 biisin verran muita mulla ei sitten ole mitä kautta mä saan tähän vastauksen
musikaalinen
Vieras

#5 tenavatähti kisa

06.02.2011 11:15

harmi kun tätä kautta ei välttmättä saa vastausta mutt muuten on hyvä sivu tänä kesänä sen on tultava sen lasten laulukulpailun takas telkkari rutuun eli töllöön olen ihan oikeesti ikävöiny sitä monen vuoden jälkeen tai siitä asti kun se loppu 1995 niitä oli silloin jo kiva nauhotella ja nytkin olis kiva niitä saan nauhotellakun on niin kiva ollu opetella uusia lauluja kaikkina vuosina löyty aina mulle suosikkeja 1 tai useampi se oli paljon parempi kun karuselli kun siinä oli pisteden jakoa ja tuomariston mielipieitä ja alkuerissä oli aina haastattelu ja sanottiin kilpailijoitten iät melkein kaikissa ja esittelu laulut oli ainakin kans melkein kaikissa mut ei ihan kaikissa välttämättä kuitenkaan
musikaalinen
Vieras

#6 tenavatähdet dvd levyille

14.02.2011 13:30

käykää moni allekirjoittassa tenavatähti adressi ett saadaan vauhtia niihin dvd levyjen ilmestymiselle jotka kaipaatte niitä takas tai dvd tallenteelle eli dvd levyille kun ittellä ei ole kun muutama eli 2 nauhotettua dvd levyä 1992 ja 1995 mutta niissääkään ei ole paljon 92 on pelkkä alkuerät ja 95 on 3 4 5 6 ja 8 alkuerät ja 2 ja 2 välierät kun en ole niitä kirjastosta löytäny vielä
musikaalinen
Vieras

#7 tenavatähdet takas tai dvd levyille

12.03.2011 14:38

mä haluun takas ne tenavavatähti laulukilpailut kun en vielä ole nähny niitä dvd levyillä miten mä saan kerrottua tästä eteenpäin
musikaalinen
Vieras

#8 tenavatähdet takas tai dvd levyillä

12.03.2011 14:42

nyt muutkin alle kirjoittamaan tenavatähti adressia ett saadaan takas ne tai mahdollisesti dvd levyille kun olen ikävöinyt sitä kun itse tykkäsin kovasti niistä
musikaalinen
Vieras

#9 tenavatähdet takas ja äkkiä

17.03.2011 10:57

nyt on kaikkien pakko allekorjottaa tenavatähti adressi en jaksa yksin tätä allekirjottaa
musikaalinen
Vieras

#10 sama kun äsken

17.03.2011 11:00

mä haluun äkkiä tenavatähdet takas ruutuun kun mun kesä ei ole mitään ilman tenavatähti laulukisaa kun muutenkin tulee heikosti mulle ohjelmaa kesäisin ja uusintoja

Vieras

#11 edelleen sama

17.03.2011 11:04

tänä vuonna toivotaan ett saadaan takas se hyvä musiikkiohjelma kun salkkarit tulee vaan uusintoina ja tylsää ohjelmaa
musikaalinen
Vieras

#12 Re: tenavatähdet takas tai dvd levyillä

20.03.2011 10:16

musikaalinen
Vieras

#13 tenavatähti takas tai dvd levyille

19.04.2011 20:26

tenavatähti nyt tänä kesänä ruutuun pitkän tauon jälkeen itse tykkäsin niistä kaikkina vuosina seurasin niitä vastaus mun sähköpostiin maijuleena.kupari@suomi24.fi
musikaalinen
Vieras

#14 Re: tenavatähti uusinnat dvd levylle tai televisioon

01.05.2011 13:20

#1: maiju kupari - tenavatähti uusinnat dvd levylle tai televisioon 

 nyt mulle riitti tää odottelu niistä tenavatähdistä eli nyt töpinäks ja takas ne

musikaalinen
Vieras

#15 Re: tenavatähti takas telkkari ruutuun

01.05.2011 13:36

musikaalinen
Vieras

#16 tenavatähti äkkiä takas ruutuun

01.05.2011 13:43

nyt mulla menee hermo taidan kirjoittaa tähän mun sähköposti osoitteeni jos mulle sitten tulee vastaus näihin mun pyyntöihin liittyen tenavtähti kisan palaaminen ja dvd levyille laittamiseen kun olen vuodesta 96 ikävöiny niitä taas takas eli mun sähköposti johon voi vasta on maijuleena.kupari@suomi24.fi
musikaalinen
Vieras

#17

01.05.2011 14:54

muista levittää nää mun pyynnöt ett saadaa vauhtia tähän juttuun ja tenavatähdet takas telkkariin

Vieras

#18

19.06.2011 11:19

vaikka mä olen kirjottanu niin mitään ei tapahdu nyt muutkin kirjottamaan ett saadan vauhtia ja jotain tolkkua tähän
musikaalinen

#19 nyt muutkin kirjoittamaan tänne tenavatähti adressia

19.06.2011 11:25

kirjotin mtv3 sivulle tän saman toiveen täytyy toivoo että saadan ne tenavatähdet takas ruutuun kun siitä on monta vuotta kun ne on viimeks tullu eli vuonna95

Vieras

#20

28.06.2011 15:49

mä haluun ett mulle vastataan muuten tästä andressista ei ole hyötyä vaikka käyn allekirjoittamassa niin ei mitään tapahdu silti ja se harmittaa mua ja suututtaa hyvä ett tenavatähti 90 finaali on kokonaisuudessa youtubessa mut silti niitä on kiva nauhoittaa dvd levyille mä en tajuu miks niitä ei ole ilmeatyny dvd levyille
musikaalinen

#21 pyyntö tenavatähti takas ruutuun

28.06.2011 15:52

vaikka on moni tätä allekirjottanu niin ei mitään tapahdu sen suhteen

Vieras

#22

17.03.2013 19:52

kyllä haluan