Äänekoskella koiran tappaneille pysyvä eläintenpitokielto

soile suntinen

#51 elämen kiduttajat

teitä on liian paljon,parempi olla tulematta esille,oon sen verran iäkäs ,että voin kopissakin istuskella loppuaikani,mutta ette myöskään te vahingoita yhtään eläintä elämänne aikana.toivottavasti kohtalo on teitä kohtaan niin kova kun olla voi,kaikkea kurjuutta toivotellen.
Aila Kuhanen

#52 Linnatuomio

Jos nytkään ei saa kunnon rangaistusta, kun monen hengen voimalla rääkätään pentukoira hengiltä, niin mistä sitten! Oksettaa ja vihastuttaa!
Mirella&Merita Lindström

Satu Birling
Vieras

#54 Vankeusrangaistus ja eläintenpitokielto!

Olen ehdottomasti samaa mieltä, että tuollaisten eläintenrääkkääjien ei kannata saada huostaan enää lemmikkiä ja ehdottomasti vankeutta! Suomen vankeus säännöt minusta turhan löysiä! Rauha kuolleelle koiralle. En itse siedä tuollaisia ihmisiä silmissäni.
Mauno Heikkinen

#55 koiran rääkkäys

ei ikinä enää koiraa tuommoiselle!!
Sanna Laakoli

jep
CiziaZ

#57 valtion velka vs pennun tappajat

#41: RaineJ - Re: Re: Re:

RaineJ, meinaatko että valtion velka saadaan kuitattua ja vanhusten ruoka lämpenee jos kaikki vankeustuomiot muutetaan sakoiksi ja yhd.kuntapalveluksiksi.

Saattaa jopa osittain toimia..tosin seuraukset ovat kohtalaisen tylyt kun kaikki hullut pyörii ihmisten ilmoilla vapaana.

rinkula

#58 ei valvota

Suomen poliisilla ei ole resursseja valvoa eläinten pito kieltoja, eli ne ovat lähinne yhtä tyhjän kanssa. Eläinrääkkäys asioissa voisi sakkoihin lisätä nollia. Kasvojen julkistaminen on ikävä kyllä lain vastaista ja se aiheuttaisi vain väkivalta tekoja jotka veisivät taas niitä rakkaita vero rahojanne. Lapsilla ja eläimillä ei tässä maassa ole oikeuksia, lisää nollia vaan näistä asioista tulevien sakkojen perään.
tessu hc grenman

#59 sekavaa settii

Mielestäni ehdottomasti eläimen pito kielto ihmisille jotka eivät lemmikkejään osaa kohdella, sillee et ne pysyis hengissä...;P mut vankeus tuomio on aika raju tuomio koiran taposta.

#60 Re: valtion velka vs pennun tappajat

#57: CiziaZ - valtion velka vs pennun tappahu

kaikkia hulluja ei kuitenkaa saada koskaan kuriin, ja hulluus on vielä niin väljä käsite että melkeempä parempi oppia vaa elämää niitten "hullujen" seassa

Mikka
Vieras

#61 Re: Vankeusrangaistus ja eläintenpitokielto!

#54: Satu Birling - Vankeusrangaistus ja eläintenpitokielto!

Olen samaa mieltä.  Suomessa on liian pienet rangaistukset.  Ei koskaan eläimiä näille.

#62 Re: Re: Re: HUOH

#4: Keijo - Re: Re: HUOH

Taitaa Keijokin joutaa saman navetan taakse...

ari paananen

#63 vankeus rangaistus

kyllä tommoiset jannut joutais vankilaan + se eukkokin samaan paikkaan ja elin kautinen velka päälle... ei noin tyhmiä voi ihmiset olla et paistinpannulla paukuttaa 7 kuukautista koiraa joka on vasta pentu ijässä, sehän ois ihan sama asia ollut jos niillä ois ollut vauva siellä eikä ne ois jaksanut kuunnella sen pienoisen lapsen itkua... linnaan koko sakki vain....
emma pykalainen

törkeää

törkeää
Vieras

Mä en käsitä mistä tuollaset sairaat eläinrääkkääjät tulee!!!!!!!!!
Sillä ämmällä on muuten ainakii gallerian mukaan musta kissa. Hakekaa se pois ennenku se hullu tekee sille saman kun koiralleenkin!!!
mikke

#67 sairautta tämä

Näille henkilöille ei missään tapauksessa saisi antaa enää oikeutta minkään eläimen pitämiseen, oli se kissa tai hevonen, pieni tai iso. Vastuuntunto ja ymmärtämys eläintä kohtaan on nolla, lapsen tasolla mutta tosin lapsikin tajuaa ettei saa satuttaa. Ei pitäisi tehdä myöskään lapsia tuollaisten, kaikki puolustuskyvyttömät voivat joutua samanlaisen käsittelyn kohteeksi kun tekijänä on ihminen jonka kapasiteetti näkyy olevan noin vajaa ottamaan mitään vastuuta.
jenppu
Vieras

#68 Idea hyvä, toteutus ei.

Suomessa ei niinkään voi vahtia kenellä kielto on ja kenellä ei. Erikseen pitäisi olla keksitty tietynlainen rekisterikeskus mistä ihmiset voisivat tarkistaa ihmisten tiedot, aivan kuin asuntoa etsiessä katsotaan luotto tiedot.

Suomen laki on muutenkin kummallinen, esim. eläimiä ei ihmiseltä voi viedä jos sitä on rääkätty, annetaan vaan varoituksia ja sakkoja.

Nämä kusipäät pitäisi saada vastuuseen mutta ei kai niille muuta anneta kuin sakkoja. :/

Jälleen tullaan tähän kuinka suomenlaki on syvältä!

Vieras

ei muuta kuin haulii vain

#70 eläinmurha

koiran tappajalle
joni lindholm

#71 raukat

aj aijj ku saadaa tietää et mis noi kusipäät asuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pauli Lehtonen

#72 HIRTEEN

HIRTEEN moiset mulkut, mutta ensin sama kidutus.
Katri Jurmu

#73 Hyvä tavaton!!

Nuo ihmiset sais laittaa giljotiiniiin ja pääät poikki vaan !!!!!!!!
sari viitamäki

#74 koiran puolesta

Ei voi muuta sanoa kun että tollasille "k...päille"sama kohtelu!

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

Kommentoi adressia