Juvolan koulun säilyttäminen ja laajentaminen.

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Juvolan koulun säilyttäminen ja laajentaminen..

Minna Pii
Adressin tekijä

11.12.2014 09:36

Alueen entiset, nykyiset ja tulevat - allekirjoittakaa.

Tervajärvi, Joose

#2 Aikoihin eletty

13.12.2014 14:31

Puolustusministeri sanoi eilen, että viimeajat ovat olleet aika raskasta aikaa niille, jotka aikoinaan kannattivat itäisten varuskuntien lakkauttamista. Kuinkahan käy niitten poloisten visionäärien, joitten virkamiesmieleen on juolahtanut maailman parhaan kylän koulun lakkauttaminen? Eipä ehkä tule olemaan helppoa ja nimet kannattaa painaa mieleen.

Suomen tulevaisuus ei ole taajamissa.

Koulua kannattaisi paremmin laajentaa ja rakentaa oheistoimintoja, vaikka jäähalli ja kylpylä. Nimeksi vaikka Yrjö Laakkonen BlueWhite Elementary School.

13.12.2014 16:15

Lähikoulu lapsille jo turvallisuus syistäkin. Miksi aikuiset tekevät lasten koulumatkan vaikeaksi? Päättäjät herätkää!!

14.12.2014 00:43

Ei kouluja saa lopettaa. Lapsille inhimillinen koulumatka.

14.12.2014 02:11

Jokaiselle lapselle tulee olla mahdollisuus kohtuulliseen koulumatkaan Suomessa.Lapsia ei saa rangaista liian pitkillæ koulumatkoilla.

14.12.2014 07:13

Kyllä jopa 100 km Ahvensalmelta tai monella Oravista 80 km päivittäinen edestakainen koulumatka on kohtuutonta!!!

Kyläkoulun ONNELLINEN kasvatti

14.12.2014 19:07

Pienet kyläkoulut tulisi säilyttää, niissä opiskelu intensiivisempää ja antoisampaa, se ujo ja pienikin ihminen tulee  paremmin kuulluksi ja on parempi opiskelurauha ..