Imatralle uusi jäähalli

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Imatralle uusi jäähalli.

Mikko Koho
Imatra

22.01.2007 01:24

EI HYVÄÄ PÄIVÄÄ!
Tästä kaupungista löytyy kyllä paljon viisaampiakin sijoituskohteita kuin joku jäähalli. Itseasiassa sitä jäähallia on jo ympärillä ihan riittävästi, roudatkaa joku koottavan autoteltan tapainen keskelle katua, niin a´vot! Ja jos ei telttaan ole varaa niin hommatkaa kasa lautoja, naulat ja läpinäkyvää kelmua (Stora tai Ovako lahjoittanee mielellään). Tullee isompi ja valoisampi. Ja jos kesätreeniä tarviitte niin purkakaa pari jääkaappia (Lappeentieltä löytyy kyl) ja tehkää niistä kylmäkone. Sitten kun hiekkaa alkaa kaduilla olemaan niin paljon, ettei tälle "mobiilihallille" enää ainakaan pääväyliltä paikkaa löydä, niin sitten voi alkaa harkitsemaan kestävämpää ratkaisua!
niko voutilainen
mikkeli

20.06.2007 14:23

mikko koho on aivan väärässä,olen itse käynyt katsomassa ja pelaamassa hallissa ja se on suoraan sanottuna aivan paska!se on kuin perunakellarissa pelaisi.pitäisi imatran kaupungilla olla rahaa kunnostaa jäähalli ja sillä edesauttaa suomalaista jääkiekkoilua eteenpäin!
Mikko Koho
Imatra

#3 Kyl kyl...

20.08.2007 00:53

Enpä mie sitä kiistä etteikö halli olisi homeessa oleva p****, mutta tässä kylässä on kyllä niin monta muutakin investoitavaa, ja ennenkaikkea kiireellisempää ja yleishyödyllisempää, kohdetta että halli saakoon odottaa, ellei sitten tietenkin löydy tahoa joka sen ilman julkista rahaa korjaisi/korvaisi uudella.