Eroa Jutta Urpilainen

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Eroa Jutta Urpilainen.

MITEN LIENEE KYKENEVÄ HOITAMAAN ASIOITA,EIPÄ USKOISI
Vieras

#1 ARSYTTÄÄ JA VIHASTUTTA

21.04.2011 00:06

HUNOT KÄYTÖS JA PUHETAVAT JA SEKOITLU TODELLA OVAT ÄRSYTTÄVIÄ.
Urpilainen & Katainen co. ajaa Suomen konkurssiin!

#3

19.08.2011 00:22

Jatkaakohan Urpilainen samaa meininkiä Suomen rahoja jaellessaan kuten omassa kampanjassaan "ensinnäkin haluaisin kiittää"

Vieras

#4

05.10.2011 09:10

kapina punikki demareita vastaan!

Vieras

#5

11.06.2012 18:19

eiköhän me tarvita senti omaan käyttöön eikä mihkään espanjaan nähdäänvaaleissa sit seuraavissa?

Vieras

#6

14.07.2012 05:23

Tyhjäpää Kana Jutta Urpilainen sekoillut jo tarpeeksi.
öhkömönkiö

#7

14.07.2012 12:24

Soini ei antais mitään.... Jutta vain vakuuksilla ja Vapaavuori antais heti tuosta noin vain lainaa espanjan pankeille

Vieras

#8 Miljardeja kadonnut ulkomaille

14.07.2012 17:59

Pääministeri Jyrki Kataisen ja Jutta Urpilaisen yhteistyöllä hallitus on tämän kauden aikana saanut aikaan Suomelle ennätykselliset velat. Suomella on velkaa enempi kuin koskaan aiemmin.
Katainen on siirtänyt Saksan pankkeihin kansan tietämättä 500 miljardia eruroa, mistä hyvästä hänet palkittiin Saksassa Adolf Edefeltin kultaisella mitalilla!!! Katainen ja Urpilainen ovat kahden kesken sopineet rahansiirrosta Saksaan, mitä ei ole kerrottu muille hallituksen jäsenille.
Molemmilta holtitonta, edesvastuutonta varojenkäyttöä. Luulisi pääministerin ja valtiovarainministerin tuntevan omat vastuunsa, mutta vastuista ei ole välitetty ja oman kansan asiat ovat jääneet ihan toisarvoisiksi EU:n rahoituksen ohessa. Velat ovat korvaamattomia Suomelle ja talouden saattaminen tasapainoon vie useita kymmeniä vuosia.
Molemmat joutavat eroamaan virastaan omaehtoisesti, ettei tarvitse kapinoida vastaan ja erottaa!

Vieras

#9 Urpilainen ei ole tietävinään, minne rahat katoavat

15.07.2012 19:48

Katainen on osallistunut salaseura Bielderbergin kokouksiin, johon kutsutaan eri maista vain tiettyjä harvoja henkilöitä. Kaikki asiat, mitä kokouksissa puhutaan ja sovitaan, ovat salassa pidettäviä. Niitä ei kerrota julkisuuteen. Ties mitä Katainen on sopinut Suomen osalta kokouksissa? Suomen mahdollisista maksuista Saksalle, mikä Urpilaisen on pakko valtiovarainministerinä tietää. Summia ei ole kirjattu mihinkään maksuihin, joten Suomi näyttää velkaantuneemmalta kuin tiedot kertovat. Urpilanen ei ole tietävinäänkään, mistä suurempi ylivelkaantuminen johtuu kuin laskelmat osoittavat. Eihän sitä julkisuuteen kerrota.
Näin holtitonta on meidän varojen hoito, joten molemmat Urpilainen ja Katainen joutavat lähteä!

Vieras

#10

17.07.2012 03:38

puljailua - sulle - mukke -politiikkaa ja toisten rahojen jakoa ulkomaille...

Vieras

#11

20.07.2012 17:41

Jutta meidän talouasiantuntija,luoja meitä armahtakoon!!Kaikkea sontaa.......
Urpilainen tuhosi demarit

#12 Re: Re: ARSYTTÄÄ JA VIHASTUTTA

02.04.2013 09:37

#2: p kivi - Re: ARSYTTÄÄ JA VIHASTUTTA

Nyt Demarit tekivät toimintansa läpinäkyväksi: suurin vihollinen on demari, joka tienaa enemmän kuin itse. Tätä on systemaattisesti toitottanut Jutta Urpilainen. Olen hyvin tyytyväinen siihen, että sijoittajien vastuu toteutuu näin ankarana. Ne maksavat, jotka ovat tämän sopan keittäneetkin”, Urpilainen sanoi Brysselissä. Mistä lähtien tavallinen tilille tallettaja on sijoittaja? Ovatko nämä tilille tallettajat syyllisiä rahoituskriisiin? On uskomatonta, että Urpilaiselle ja koko demariporukalle ykkösvihollinen on tavallinen keskiluokkaan kuuluva veronmaksaja, joka pitää kaikkialla yhteiskuntaa pystyssä. Tämä näkyi niin talletussuojan loukkaamisyrityksessä kuin kehysriihessä, jossa ainoa häviäjä oli piensäästäjä, joka yrittää saada arkeensa pienten eläkkeiden lisäksi jotain tienestiä. Näitä säästöjä on kerätty vuosikymmeniä, ja niitä Urpilainen ja muut demarit nyt niin kadehtivat. Samoin on toiminut Katainen ja kokoomuskin, mutta hieman pienemmillä huuteluilla. Kokoomuksen puolustukseksi voi sanoa, että he onnistuivat palkitsemaan todella suurta pääomaa kunnolla. Sehän on niiden tehtävä. Entisenä demariäänestäjänä silmäni ovat nyt lopullisesti avautuneet. Demareita ei kannata äänestää, jos omistaa vähänkään mitään. Tässä asiassa muistini on hyvin pitkä. Olen lopullisesti kyllästynyt maksamaan tällaista politiikkaa. Urpilainen tuhosi demarit

Eroa Jutta

#13 Re: ARSYTTÄÄ JA VIHASTUTTA

02.04.2013 09:40

#1: MITEN LIENEE KYKENEVÄ HOITAMAAN ASIOITA,EIPÄ USKOISI - ARSYTTÄÄ JA VIHASTUTTA

Naisen eläke on 0,80 senttiä, kun miehen on yksi euro. Minä
olen sellainen, jolle on tulossa liian pieni eläke, joten olen säästänyt
itselleni noin 20 eri pörssiyhtiön osakkeita. Tavoitteena olisi 3000 - 5000
euron vuosittaiset osingot. Nämä alle 300 - 500 euron kuukausittaiset tulot
olisivat minulle ns. lisäeläkettä. On kohtuutonta, että näitä vaivalla vuosia
säästämiäni rahoja verotettaisiin epäoikeuden mukaisesti. Toivomukseni on, että
poliittiset päättäjät korjaisivat kerrankin vääriä päätöksiään ja osinkovero
tehtäisiin kaikille tasapuoliseksi. Epäoikeudenmukainen verotus nakertaa eniten
hyvinvointiyhteiskuntaa. Demarit ovat suurin syyllinen epäoikeudenmukaiseen osinkoverotukseen.


Vieras

#14

29.11.2013 19:40

ei lisättävää
lenzq

#15

29.11.2013 19:41

Ei lisättävää! Eiköhän ole iha selvä asia

Vieras

#16

30.11.2013 10:19

Ei muuta ku halko pyllyyn ja lähetetään siperiaan pätemään!

Vieras

#17

30.11.2013 17:39

Taitaa olla allekirjoittaneilla se halko pyllyssä.

Vieras

#18

06.04.2014 08:51

omahyväinen ihminen joka ei ajattele muita kuin itseään . tajuaisi nyt itse erota