Murhaajien ja Raiskaajien vankeustuomioiden kiristys

koska ala myy ja tuottaa hyvin

#1 Murhaajien ja raiskaustuomioiden vankeustuomioiden kiristys

22.11.2015 15:57

Asiaa kohtaan ei Suomessa ole juuri mitään kiinnostusta. Päätösvaltaa ei ole niin paljoa,valtaa käyttävät jo muut tahot, lakimiehet ja tuomarit haluavat osansa rahan muodossa ja poliiseillekin ja tutkijoille kun tarvitaan myös työtä. Itse kohdehan haluaa rangaistusta, tai muuta vastaavaa, mikä johtaisi vain alan tuottojen pienenemiseen, jos se ilmenee rikosten vähenemisenä.

Mediakin haluaa olla osallisen, mitä ihmeellisemmin väittämin ja mielikuvituksin juttua tehdään sitä paremmin sekin myy ja tuottaa. Elokuva ja kirjailija alakin on hyvin juonessa mukana ja rahastamassa muhkeita summia.

Siis toivotaan vain alan kovaan kasvuun ja työpaikkojen voimakkaaseen lisääntymiseen.

siis mitä

#2 Re: Murhaajien ja raiskaustuomioiden vankeustuomioiden kiristys

23.11.2015 02:00

#1: koska ala myy ja tuottaa hyvin - Murhaajien ja raiskaustuomioiden vankeustuomioiden kiristys 

Tämä vain minun mielipide. Mutta jää vähän löyhä käsitys nyt. Elokuvien tarkoitus ei ole aivopestä murhaajia jatkamaan. Lakimiehet ja poliisi ei ole sitä varten, että he toivoisi ihmisten tekevän rikoksia. LOL. Toki voi tuossa jotain perää olla. Mutta sori vaan kuulostaa jopa hiukan vainoharhaiselta toisessa mielessä.

Vain sellainen, jolla on kiintymystä tehdä tuollaisia rikoksia saa kiksejä vaikka leivänpäällisestä voista tekoihinsa. On ihan turha syyttää mediaa, elokuvia, kirjallisuutta, lakimiehiä yms. Varmaan joku murhaaja itse sellaista tekeekin, kun yrittää selitellä oikeutusta tekoihinsa. Mutta oikeutta toivomme! Murhaajat sinne minne kuuluukin. Ei kansan keskuuteen. Uhrien asemaa tulee parantaa kaikissa rikoksissa

Marsu

#3 Vielä lisäystä

24.11.2015 13:10

Tähän voisi vielä lisätä, että maahanmuuttaja- taustaiset raiskaajat käännytettävä. Ehkäpä myös, muotoilla tekstiä asiallisemmaksi esim.varpaiden nuoleminen ei kovin vakuuttavaa kirjoitusta..

Muutosten myötä varmasti allekirjoittaisin.

Vieras

27.11.2015 18:15

Turvapaikan hakijoille on tehtävä täysin 100% selväksi maamme säännöt sekä lainsäädäntö. Suomessa naisia EI kohdella samoin, kuin heidän omissa maissaan. Jos ei kykene kunnioittamaan turvapaikan tarjoavan maan käytäntöjä, silloin on henkilö poistettava maasta välittömästi paluukiellon kanssa.

Vieras

28.11.2015 16:30

Jotta murhaajat eivät kulkisi keskuudessamme.
Justiina

#6 Re: Vielä lisäystä

12.12.2015 04:53

#3: Marsu - Vielä lisäystä 

Juu, rikolliset (myös epäilyksenalaiset) maahanmuuttajat pitäis palauttaa. Ja olen tuosta adressin "siistimisestäkin" samaa mieltä Marsun kanssa.