Vastustamme jämsänkoskella avattavaa vastaanottokeskusta
Ota yhteyttä adressin tekijään
:(
Loppuvatko nämä koskaan? Tätäkö haluamme? http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1448947996036.html
Kuka on adressin laatija ja kenelle se luovutetaan ja koska?
Re:
No ei herran jumala POIKAYSTÄVÄSI EI USKALLA LIIKKUA.. minkä hiiren kanssa seurustelet. Eihän ne mamut viellä edes ole koskella
Re: satanan elämänkoululaiset
#28: menkäätöihin - satanan elämänkoululaiset
Onko tämä nyt tarkoitettu adressin allekirjoittaneille? Aika suvaitsematonta puhetta, jos näin on. Itse olen maanviljelijä, pientilallisten poika ja vanhempani ja minä ovat todellakin elämänkoulussa opiskelleet. Isäni, joka ei tätä pysty allekirjoittamaan onneksi on taistellut Suomen itsenäisyyden puolesta Talvisodasta alkaen, lepää nyt Isänmaan povessa, eikä onneksi näe, minkä vuoksi henkensä alttiiksi laittoi. Äitini, joka elää vielä, oli rintamalotta ja tämä nykymeno on hänelle kauhistus. Itse jatkan vanhempieni elämäntyötä maanviljelijänä ja maitotilallisena. Koen sen olevan työtä, vaikka hienoja kouluarvosanoja ei löydykään. Lapset ovat opiskelemassa tai työelämässä, lapsenlapset vielä liian pieniä töihin. Olenko silti tarpeeksi arvokas kansalainen, että voin itse ja myöskin äitini puolesta tämän adressin allekirjoittaa turvatakseni edes lastenlasteni tulevaisuuden?
Tervetuloa Koskelle, tulee vähän valoa tunnelinpäähän näiden rasistien keskuuteen
täällä on kyllä mielenkiintoisia nimiä, yrittäjiä, yritysten merkittäviä asiakaspalveluista vastaavia ym. ym.
Reppanareijot liikkeellä
Koska adressin laatijat uskaltaa tulla julkisuuteen? Kenelle ja koska tämä adressi luovutetaan? Pelkät nimet eivät auta mitään. Miksi niin moni allekirjoittaja ei uskalla tuoda nimeään julki?
Persujen valtuutettu sai raiskaustuomion. Miten meidän tyttäriä voidaan varjella persuilta? Putkosellakin taitaa olla tästä tuomio. Koskellakin raiskattiin pikkutyttö eikä pakolaisia ollut lähelläkään. Pedofiilejä ja naisen hakkaajia riittää omasta takaa.
| This discussion has been closed. |