Sairaanhoitajat pois palkkakuopasta!
Ota yhteyttä adressin tekijään
Vai palkkakuoppa???
Itse olen vaativassa esimies asemassa, alaisia on 40-50 henkilöä ja lisäksi tehtäviin kuuluu ostot ja muu hankinta. Työpäivät yleensä n. 10 tuntisia. Palkka on bruttona parhaimmillaan n. 2500 euroa. Ja eikös se lie paljon alempi kuin sairaanhoitajien keskipalkka tänä päivänä. Elkää siis valittako jatkuvasti huonosta palkasta.
Sairaanhoitajat tekevät raskasta ja arvokasta työtä. Iso käsi heille
Eläkkeestä leikattu indeksi ja sovitettu yhteen ....
Työtä onneksi on ollut koko ajan .
Vertailu eri ammattien tuloihin ei ole tarkoituksenmukaista .
Hoitotyön vaativuus ,vastuu ihmisestä !!!
Re:
Jos pyytää korotusta muiden pohjoismaiden tasolle on pyydettävä 4000 ja lisät, koska silloin saamme vain sen kolme ja olemme silloin edelleen palkkakuopassa.
Re:
Työskentelen Taysissa, rankat päivystykset ja seuraavana päivänä taas aamusta töihin pitäs näkyä myös palkassa. Jatkuva väsymys ja liikaa töitä ei ole kenellekään hyväksi.
En nyt ihan samaa mieltä kuitenkaan ole...
Sairaanhoitajahan se minäkin....kokonaisvuosiansio n.52000 euroa sisältäen ylitöitä, yötöitä, iltatöitä ja kaikkia mitä normaalistikin sairaalassa työskentelevät tekevät. Minulla on 16 vuoden työkokemus ja ylitöitä teen ihan oma aloitteisestikin.
Palkkakuopassa ovat lähinnä he ketkä yrittävät päästä helpoissa päivävuoroissa viikonloppuja vältellen. Mutta miksi heille pitäisikään maksaa yhtä paljoa?
Re: Vai palkkakuoppa???
#203: Yksityissektorin palkat. - Vai palkkakuoppa???
Kuinkas monen ihmisen hengestä sinä olet vastuussa?
| This discussion has been closed. |
Liittykää kaikki Kansalaispuolueen tukijiksi
Paavo Väyrysen Kansalaispuolue vie Suomen ulos Eurosta,
vain näin saadaan Suomi nousuun ,sekä uusia työpaikkoja jopa 300.000
Mikään toinen Pohjoismaa ei kuulu Euroon, joka on tuhonnut Suomen
työllisyyden sekä sen myötä talouden.
Irti Eurosta jo tänään !
Herää Suomi uusi päivä uusi puolue ,Siis Kansalaispuoluetta kaikki kannahttamaan .