Ei pakolaisia Somerolle

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Ei pakolaisia Somerolle.

feffe

#26 Re: Re: eihän mitään maksa

31.03.2016 16:39

#12: Järjen ääni - Re: eihän mitään maksa  

 Naton Gladio teki Brysselin iskut että siinä sulle kritiikkiä.-

nationalisti

#27 suomi suomalaisille

31.03.2016 16:55

stop mädätys ja islam = stop kepu, kokoomus, sdp

Sami

#28 Re:

31.03.2016 17:05

#6: mökki myyntiin -  

 Taas yks idiootti joka vieläkin luulee että kyse on hädän myötä tänne tulleita


Vieras

#29

31.03.2016 17:33

Minä en halua Somerolle pakolaisia, Somero on hyvin pieni paikkakunta. Sekä minä pelkään lasteni puolesta. Minä en halua että kukaan koulussa tai päiväkodissa minun lapsiani ahdistelee. Työpaikkoja ei edes riitä Someron nuorille, jotka voisivat itse opiskella metalli-alaa.

Vieras

#30

31.03.2016 17:44

Täytyyhän sitä jeesata somerolaisia vaikka en oo siellä käynytkään.

Vieras

#31

31.03.2016 17:49

Sikdi koska vihaan pakolaisia!!!!!

Vieras

#32

31.03.2016 18:21

musuja ei suomeen tarvita

Vieras

#33

31.03.2016 18:27

Olen elänyt vuosia ns muslimi lähiössä.En suosittele kenellekään.Ottakoon päättäjät niitä kotiinsa jos haluavat.Omalla kustannuksellaan.

Vieras

#34

31.03.2016 18:59

meidän kylässä on suhteessa kantaväestöön eniten mutiaisia Suomenmaassa, lisäksi olen entisenä merimiehenä nähnyt maailmaa, se riittää, nykymenolla ei hyvää seuraa,,,,

Vieras

#35

31.03.2016 19:11

Solidaarisuudesta somerolaisia kohtaan. Terveisiä painajaisen ja mielipuolisuuden keskeltä, jota myös monikulttuurisuudeksi kutsutaan.

Vieras

#36

31.03.2016 20:11

Pakoloiset pois Suomesta

Vieras

#37

31.03.2016 20:53

Elintasopakolaisia on Suomessa liikaa. Heille ei riitä varoja. Emme ole koko maailman sosiaalitoimisto.

Vieras

#38 Re: anti nestor

01.04.2016 08:18

#29: -  

 


Vieras

#39 Re:

01.04.2016 15:03

#2: -  

 Ehdottomasti lisää turvapaikanhakijoita Somerolle. Saisi tulla paljon enemmän kuin tuo 30. Saadaan lisää vauhtia talouteen ja sulkeutunut Somero saa vähän kansainvälisyyttä katukuvaan. Kaikki somerolaiset rohkeasti toivottamaan uudet somerolaiset tervetulleeksi. Voisimme vaikka järjestää tulijoiden kunniaksi kakkukahvit. Itse alueen yrittäjänä on tavoite palkata muutama tulija heti kun lupa työskennellä tulee.

vieras

#40 Muslimit ulos Kristittyjen maista

01.04.2016 16:56

Muslimit tappaa Kristittyjä omissa maissaan Jeesuksen nimen tähden

näin sanoi Jeesus---Isä Per...kele on  ollut murhaaja jo syntymästään saakka.

Siis on olemassa:

1.ISÄ Jumala sekä

2 .Isä Per,kele


Vieras

#41

01.04.2016 17:56

Koska mielestäni apu pitää viedä sinne paikanpäälle jossa
ne todelliset avuntarvitsijat ovat: vanhukset,sairaat,lapset,naiset
ja varattomat!
huolestunut

#42 Re:

01.04.2016 20:35

#29: -  

 Olen täysin samaa mieltä kirjoittajan kanssa. Järkevää realistista ajattelua, kunpa tavoittaisi Someron päättäjätkin.

Omat teinityttöni -ja minä äitinä - ovat pelänneet koko menneen syksyn ja talven koulumatkallaan lukioon, kun kävelymatkan varrella  turvapaikkaa odottelevat pakolaismiehet ovat seisoskelleet kadulla tupakalla, huudelleet ja vislanneet tytöille perään. 

Nämä miehethän tulevat aivan eri kulttuurista jossa naisia kohdellaan ja arvostetaan eri lailla kuin meillä täällä Suomessa. Tulossa on ongelmia Somerolle, syytä on todellakin olla huolissaan, etenkin tyttölasten turvallisuudesta.

ekoteko

#43 Re: Pakolaiset

01.04.2016 20:41

#1: tosi on - Pakolaiset 

 Myös nimettömänä voi vaikuttaa asiaan. Täällä kommentointi-osiossa on sen verran ala-arvoista tekstiä luettavana, että kaikki eivät halua nimellään alentua samalle tasolle vastaajien kanssa.

Pakolaisille on muuten wc -paperi outo asia, avustustyöntekijä kertoi.

suosi suomalaista

#44 Re: Re:

01.04.2016 20:47

#39: - Re:  

 En usko, että turvapaikanhakijat tulevat viihtymään pienellä paikkakunnallamme, kokevat varmaan ahdistusta nurkkakuntaisuutemme takia ja kun kaikki eivät hyväksy tuloaan tänne.  Mikset hyvä yrittäjä palkkaa paikallisia tai lähialueen työttömiä nuoria vai etkö saa heitä töihin, kunnon palkkaa kun heille pitäisi varmaan maksaa?

ex-naapuri

#45 Re:

01.04.2016 20:53

#33: -  

 Kokemusta on itsellänikin asiasta. Vuorokausirytminsä on erilainen, ramppaaminen häiritsee muiden talon asukkaiden nukkumista, kun sukua ja veljiä ravaa naapurustossa yömyöhään. Jos asiasta huomautat ystävällisesti, niin heti osaavat porukalla sanoa: rasisti! eikä asiassa päästä rakentavasti eteenpäin.

höpö löpö

#46 Re: Re:

01.04.2016 20:59

#28: Sami - Re:  

 Osa näistä ns. turvapaikkaa maastamme hakeneista nuorista miehistä palasi takaisin maahansa ja syleilivät maata lentokentällä saavuttuaan takaisin oman kotimaansa kamaralle. oli kuvia lehdissä tapahtuneesta.

Jokainen lukija voi sisimmässään arvioida oliko kyseessä näillä herroilla todellinen hätä elämästä / kuolemasta kun maahamme rantautuivat turvapaikan hakijoina.

Jou Jou

#47 Re: Re:

01.04.2016 21:16

#39: - Re:  

Joo, muslimiveljeskunta käppäämään Joensuuntielle niin saadaan sitä kansainvälisyyttä katukuvaan. Ja tarvitaanhan tulijoille moskeija, tontteja Somerolla riittää ja avustuksia varmasti saadaan. Aatelkaa kuulkaas, ajan mittaan meillä on  Somerolla tuulivoimalat ja moskeija! Upeaa näkymää!

Ja kun somerolaiset tytöt rakastuvat näihin muslimimiehiin, niin saadaan huivipäitäkin enemmän katukuvaan. Mehän ollaan sitten Joensuuntiellä ajan myötä kuin missä maailman kolkassa tahansa, eikä kukaan voi enää väittää, että Somero on sulkeutunut sisäänpäin kääntynyt tuppukylä. Odotan innolla tulevaa!

usko, toivo ja rakkaus

#48 Re: Re:

01.04.2016 21:24

#39: - Re:  

 Hyvä yrittäjä. Sinulla on jalo ja avara ja lämmin sydän kun ajattelet noin sydämellisesti uusista tulokkaista.

Kaikki heistä eivät ole raiskaajia eivätkä naisten hakkaajia.

tuupori

#49

02.04.2016 05:34

Tämän matu bisneksen on loputtava veronmaksajien rahoilla. Ei tässä ole  järkeä saudeissa on paikat yli 100000 mutta eivät mene sinne,varmaan siksi koska suomi on mailman sossu.

kuffari

#50

02.04.2016 06:54

Sitä saa mitä tilaa...pitää olla valmis sitten tinkimään niiden hyväksi.

Hyvin on onnistunut esim. Rinkebyssä..kulttuuri jossa naisen asema on koiran tasolla siirtyy suoraan seuraaviin sukupolviin turha muuta luulla. Vain täysin pihalla oleva luulee myös ettei sukululaisia ja kavereita tule lisää, onhan heillä vapaa liikkuvuus oleskeluluvan saatuaan..