Äitiä ja kolmevuotiasta Sämää ei saa käännyttää Suomesta.

Vieras

Olen rajojen kiinni laittamisen puolella. Kuitenkin tällaisissa tapauksissa, jossa hakija aidosti näyttää integroituvan maahamme, pitää perhe pystyä säilyttämään yhtenäisenä.
Kärsivä

#2227 Re:

#15: -

Ninä en allekirjoita ja ihmettelen ,miten tämä tapaus näin kovasti kerännyt nimiä.Syy:Meillä Suomessa sosiaalitoimi erottaa lukuisia lapsia huoltajastaan joka päivä noudattamatta lakia ja suurin osa erottamisista turhia!Kannattaisi allekirjoittaa esim.tällä palstalla oleva lastensuojelun uudistaminen-adressi.

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

Vieras

Allekirjoitin adressin, koska perheen hajottaminen on epäinhimillistä eikä kuulu länsimaiden tapaan toimia.

Vieras

Päätös on ihmisoikeuslain ja perustuslain vastainen. Lapsilla on myös oikeus isään ja äitiin.
oinonen

Loiset ulos.

Seppo Lehikoinen

Niin akka kuin kersatkin helvet*tiin loisimasta Suomesta. Matu-äijä voi lampsia samaan tahtiin. Emme jää kaipaamaan!

Vihreä humanisti

#2233 Re:

#2230: -

Ja voivat käyttää tätä oikeutta kotimaassaan, joka on isukille riittävän turvallinen lomailuun ja riiailuun, mutta kitsas sosiaalihuolto ei ilmeisesti houkuta pidempään oleskeluun alias loisimiseen. Mikäli ankkurilapset ovat tässä kynnyskysymys, niin ainahan voi karkoittaa pelkät vanhemmat ja antaa sämät, spänät ja jämät adoptoitavaksi jollekin savolaiselle homoparille. Saavat siten kerralla peräti kaksi isää tai kaksi äitiä, joihin kaikkiin ja vähän päälle heillä on mielestäsi (Irakin?) perustuslaillinen oikeus.

Vieras

Tämäkin lapsi voisi ajaa rekan väkijoukkoon. Pidetään heidät...

Vieras

Jollain tapaa on yritettävä parantaa tätä hullua maailmaa...

#2236 Re:

#2235: -

Kaikkiahan me tiedämme että islam on se ongelma, aina ja kaikkialla, joten mitä ehdotat?

#2237 Re:

#2229: -

Nämä loiset ja terroristit eivät kuulu länsimaihin.

Miksi allekirjoituksellasi tuet esim. Nizzan islamilaista rekkaiskua?

tänk

#2238 Re:

#2160: -

Man behöver inte skingra familjen,alla familjemedlemmarna kan flytta till Irak!

Vieras

Saksassakin on mennyt ihan kivasti mahmuttien kanssa.

Mulla on tosi hyvä fiilis tästä mahmuttipeheestä...

Husu "sosiaalitukiporsas" Hussein

Mielestäni kaikki muutkin voimat, kuin hesari, Turunsanomat, iltapäivälehdet, yms.  punavihermediat, on valjastettava mahmuttien ja muiden juhlapaikkashoppailijoiden, sikailujen ja rikosten valkopesuun.

Seppo Lehikoinen

Kaikille tämän adressin allekirjoittaneille olisi asetettava velvoite oman elättimatun adoptoimiseen täysin omalla kustannuksellaan. Saisivat lällättää tarpeekseen suvakkiuden autuudesta ja kokisivat fantastisia rikastumiselämyksiä...

En allekirjoita tällaisia valheadresseja!

#2242 Re: Re: Re:

#1854: tyhmälle - Re: Re:

Miten on todistanut, että tapettu on? Onko tuonut - terroristi-islamistien tapaan - päät näytille kuvina facebookin tai jonnekin muualle, esim. maahanmuuttoviraston tutkijoille - tai tämän adressin aloittajalle?

Ihan v*tun tyhmälle

#2243 Re: Re: Re:

#1854: tyhmälle - Re: Re:

Eikö kehitysvammaiseen suvakkilanttuusi mahdu, että jätkä on käynyt "vaarallisessa" Irakissa riiaamassa. Eli panoreissuilla voi kotimaassaan käydä, mutta asuminen in liian vaarallista ja sosiaalihuoltokin on hanurista.

Takaisin mistä tulleet

#2244 Re: En allekirjoita

#2219: Ei enää - En allekirjoita

En allekirjoita. Huner on asunut Suomessa 7v. Hän on mennyt 4v sitten naimisiin ja vaimo on saanut 2 kertaa kielteisen päätöksen. Sen jälkeen on alettu tehtailemaan lapsia. Eli äiti ja lapset joko Ruotsiin tai Ikariin. Isä menköön perässä.

Jos tällä tavalla saa luvan jäädä Suomeen niin muutkin 32000 Irakilaista tekee saman. Suomi tyttö raskaaksi ja lupa jäädä tänne.

Huijauksen avulla ei lupaa jäädä

#2245 Re:

#2226: -

Kaveri on integroitunut tänne. Alkoi tehtailemaan lapsia kun vaimo sai 2 krt kielteisen päätöksen. Eli petoksella yrittää jäädä tänne.

Takaisin vaan

#2246 Re: Re:

#1577: Roosa - Re:

Tulorajat merkitsee sitä että tänne ei tulla loisimaan koko perheen voimin.

Ratkaisu

#2247 Re:

#1: -

Äiti voi lähteä näiden kahden lapsen kanssa, ei heitä pidä erottaa

Riittää kiitos.

#2248 Re:

#1: -

Ei syytä alkekirjoittaa.

Vieras

TÄMÄ TÄLLÄINEN ON ENNENKUULUMATONTA ,PERHE JOKA SAA ITSE ELANTONSA TYÖSTÄ ,EROTETAAN TOISISTAAN JA PIENI LAPSI JA ÄITI LÄHETETTÄIS TAKASIN JA TÄNNE TILALLE OTETAAN MATUJA JOTKA RAISKAAVAT YNNÄ MUUUTA ,JÄRJETÖNTÄ TOIMINTAA,KUINKA SUOMI KEHTAA.
Mitä Suomi oikein tekee

Kommentoi adressia