Perussuomalaiset ei ole "The Finns"

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Perussuomalaiset ei ole "The Finns".

#451 Re: Re: Re:

#450: - Re: Re:

Totta kai ymmärsin, että kyseessä on ajoissa aloitettu kunnallisvaalitempaus. Jos oikeasti uskoisit, että rikos on tapahtunut menisit poliisille tekemään rikosilmoituksen. Mutta koska luonnollisesti ymmärrät, että mitään rikosta ei ole, olet sen sijaan turvautunut puolivillaiseen mainoskikkaan, eli hölmöön nettiadressiin. On kuitenkin hyvä huomata, että allekirjoittajien määrä on noinkin pieni. Ei suomalaisia pysty loputtomiin kusettamaan, vaikka "the finns" niin kuvitteleekin.

Omillaan toimeentuleva

#452 Re: Re: Perussuomalaiset

#2: kielipoliisi - Re: Perussuomalaiset

Mielestäni Isänmaan arvostusta ei mitata kielioppivirheillä. Harva oikeistolainenkaan sitä kielioppia täydellisesti hallitsee ja saa silti sanoa mielipiteensä.

Ei minkään maan ruotsalainen

#453 Heja fria språkval !

.. ja vapauden kieli

Kalle Hyötyläinen

#454 JYTKYÄ!!

Perussuomalaiset on ainoa puolue, joka ei kääntänyt takkia vaalien jälkeen. Ja siellä ne taas istuu RKP, Vihreät ja Kristillisdemokraatit. PRKL! Ja vieläpä heittäisin Vasemmiston tuohon yhdeksi turhaksi hallituspuolueeksi. Arhimäki kääntää takkia niin, että hihat repee!

#455 Re: JYTKYÄ!!

#454: - JYTKYÄ!!

Onhan se tosiaan niin, että jos ei koskaan mitään tee (tai edes yritä tehdä), niin eihän silloin myös ole riskiä, että tekisi mitään väärääkään. Kyllä se maar olis komiaa jos koko eduskunta koostuis pelkistä persuista. Kaikki istuis vaan oppositiossa vastustamassa.

#456 Anti-jytky

Norjassa paikallinen ulkomaalaiskammoinen populistipuolue kärsi juuri rökäletappion vaaleissa. Saa nähdä tuleeko väki järkiinsä myös Suomessa.
Tarkkailija

#457 Re: Re: JYTKYÄ!!

#455: - Re: JYTKYÄ!!

Sinällänsä mielenkiintoinen ajatus, että olisi vain perussuomalaisista koostuva eduskunta ja hallitus. Mikään ei toimisi ja lopulta presidentin olisi pakko asettaa virkamieshallitus ja määrätä uudet vaalit. Sen jälkeen Soinia ei kai enää äänestäisi  kukaan muu kuin äitinsä.

Joosua

#459 Kannattaako syödä omaa kättä?

Heh, en ymmärrä tätä persu vihaa, koska persut on ainoa puolue joka edes yrittää lopettaa tätä duunareiden raiskausta, turhaa rahan tuhlailua ja liittovaltioon menemistä.

Mutta mikäs tässä pikku-amerikassa, eikö sitä amerikkaa kohti kumarreta silmät kiiluvina?
Haha, ahneus ja tyhmyys kostautuu vielä lopulta teille kaikille. :)

Ja aia

suomalainen ei perussuomalainen.

#460 Re: Perussuomalaiset

#1: Kaunis nimi! - Perussuomalaiset

ehkä sinun mielestä on mutta itse en halua leimaantua heihin, kiitos ja hei.

Vieras

#461 Re: Kannattaako syödä omaa kättä?

#459: Joosua - Kannattaako syödä omaa kättä?

Joopa joo, Halla-Ahohan se varsinkin yrittää lopettaa duunarit. Tankeilla!

Vieras

Juntta-Halla-ahon säätöjen jälkeen on entistä tärkeämpää että meitä tavallisia suomalaisia ei yhdistetä persuihin.

Vieras

väärä nimi valinta ehdottomasta ja miksi etuliite the tärkeä???
basic- finns ?
Duunari

#464 The finn on reilu ja avoin!

Apupojasta ammattimieheksi kasvaneena en halua, että meidät kaikki duunarit leimataan rasisteiksi ja ahdasmielisiksi, siksi haluankin tehdä pesäeron perussuomalaisiin.

Suomalaisena häpeäisin, jos The Finns, eli suomalaiset tulisivat leimatuksi rasisteiksi ja sulkeutuneiksi ja siksi vastustan voimakkaasti, että perussuomalsiet eli pieni osa meistä, omii the Finns nimen!

Vieras

Perussuomalaiset eivät ole The Finns!

Vieras

Persu mikä persu,eikä mikään suomalainen

Vieras

Perussuomalaiset ovat"The Finns",turhaan inisette.

#468 Re:

#467: -

Perussuomalaiset on vähemmistö, turhaan iniset.

Vieras

Perussuomalaiset ovat"The Finns",sille ette voi mitään.

#470 Re:

#469: -

Perussuomalaiset ovat säälittävä vitsi, joka yrittää turhaan pönkittää alati kutistuvaa arvostustaan venkoilullaan. Sille sinä et voi mitään.

Veteraanin veri velvoittaa, ainakin minut <3

#471 Linnanjuhlat veteraaneille, edes kerran

Hei. Vinkkaisin teille ylläolevasta adressista, johon toivoisin mahdollisimman monta nimeä, jotta saamme painovoimaa tärkeälle asialle, joka ei ole meiltä keneltäkään pois. Päinvastoin voisimme olla ylpeitä siitä, että Suomi olisi osoittanut yhteneväisyyttä kunniakansalaisilleen. Kiitos etukäteen. Vain yhdessä olemme vahvoja, Pirjo
Meikka

#472 Re: Perus-Suomalaisissa ei ole yhtään fasistia..

#445: Jorma Soukka - Perus-Suomalaisissa ei ole yhtään fasistia..

Opettele kirjoittamaan siistiä tekstiä. Kansalaisopistoissa on kursseja.

...ei minkään puolueen jäsen eikä kannattaja

#473 ...olen perussuomalainen

....eikö Suomessa saa olla enää perussuomalainen, peruskristitty eikä perushetero? Outoa on, että eräät tahot meillä, kuten 'svenskatalande bättre folk' ja 'viherpiipertäjät' yms. yrittävät hävittää Suomesta kaiken mikä on tuttu perussuomalaista jopa kansanperinnettä ikäänkuin olisi hävettävää olla SUOMALAINEN sekä pyrkien häpäisemään sitä tiedotusvälinein ja kaikin toimin!!!

Vieras

Kummallista miten persujen asiaa tavalla tai toisella ajavat aina muistavat huomauttaa, että eivät kannata persuja. Miksi häpeätte tunnustaa väriä?
vanhakin oppii

#475 Re: Perus-Suomalaisissa ei ole yhtään fasistia..

#445: Jorma Soukka - Perus-Suomalaisissa ei ole yhtään fasistia..

Voi,voi Jorma. Mene nyt ensin opettelemaan oikein kirjoitusta, Sitten mietit mitä kirjoitat, ilman rumia sanoja ja kanssakirjoittajien mollaamista. Sovitaanko näin, aurinko nousee sinne Kymenlaaksoonkin.

Kommentoi adressia