keskustan_alakoulu_kiinni_harjavalta

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista keskustan_alakoulu_kiinni_harjavalta.

04.10.2016 10:09

Omat kaksi nuorimmaistani ovat kyseisen koulun oppilaita jotka nyt syksystä saakka olleet toisessa koulussa koska kaupungilla ei ollut koulujen alettua tarjota heille tarpeenmukaista opiskelutilaa jonka viimevuotisten runsaiden oireiluidensa vuoksi olisivat tarvinneet.Haluan lapset mahd pian takaisin omaan tuttuun opiskelu ympäristöönsä tuttujen opettajien/oppilaiden joukkoon ja ennenkuin on vanhakoulu tavalla tai toisella saatu työskentelykuntoon tämä ei onnistu!

04.10.2016 12:12

Olen itse altistunut sisäilmaongemien tähden ( eri työyhteisössä ) ja sairastunut erittäin pahaan homeallergiaan, jonka johdosta suosittelen erityisesti tässäasiassa ko. paikan sulkemista, kunnes tilat saadaan sellaiseksi, että kukaan ei enää altistuisi ja sairastuisi. HOME on elimistön tuhoaja , joka ei ole leikin asia.
äippä

04.10.2016 12:19

Astmalapsi pian koulutielle

Lähiomainen altistunut muualla mutta elinikäinen sairastelu palkkana

07.10.2016 10:02

Asia pitää hoitaa ja nostaa riittävän painokkaasti esiin. Vitkuttelu ei nyt tässä auta!

12.10.2016 10:56

Omat lapset ovat olleet harjavallan koulussa ala ja yläkoulussa ja muistona tuolta ajalta on edelleen astmalääkket...että taisi jo silloin olla ongelma koulussa. Yläkoulussa edelleen home huone jolle ei olla tehty mitään....että näin ne asiat pahenee kun niitä ei kunnollai peruskorjata.

13.10.2016 07:43

Koska vaimoni lapsi sairastui hengitystie sairauksiin ja jatkuvasti kipeä käydessään koulua