Pelastetaan Laitilan perhekahvilat

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Pelastetaan Laitilan perhekahvilat.

03.11.2016 10:43

Lähipaikkakunnan MLL aktiivina tiedän kahvilatoiminnan tarpeellisuuden

03.11.2016 10:52

Koska perhekahvilat Laitilassa erittäin tärkeitä lapsiperheille.

03.11.2016 12:25

Eikö homman voisi ottaa hoitaakseen paikallinen seurakunta?

03.11.2016 15:56

Kyll kaikkee muuta turhaa tänne laitilaan saadaan, mutta pitäis kai päättäjien nyt vähän kattoo omaa nenänvarttansa pidemmälle.lapsiperheitä pitäis pystyy saamaan laitilaan lisää,eikä pois patistaa pois muuttamaan

03.11.2016 21:03

Muualta muuttaneena, kahdestaan kotona lapsen kanssa, perhekahvila auttanut todella jaksamaan. Lapsi on saanut leikkiseuraa ja äiti kahvia ja mahdollisuuden jutella muiden kanssa. Jos jokin, niin neuvola ja perhekahvila on toimineet Laitilassa. Kaikesta ei vaan kannata säästää. Autollisena pääsisin itse Uudenkaupungin perhekahvilaan tai vaikka Raumalle saamaan vertaistukea ja seuraa lapsen kanssa, mutta minulla onkin hyvä tilanne siinä mielessä. Saman tien voisi sitten muuttaakin vaikka Raumalle. Jotenkin tulee mieleen, että jos tässä nyt säästetään, moni jää "ulkopuolelle" yksin. Perhekahvilaan on ollut helppo tulla, vastaanotto on aina ollut lämmin ja mukava. En tiedä miten jaksaisin, jos olisin yksinäinen äiti ilman kulkumahdollisuutta ja joka päivä olisi vaan oltava kotona.

04.11.2016 17:57

Tämä on niin tärkeää toimintaa lapsiperheille ettei tämmöistä sovi lopettaa!

04.11.2016 21:35

MLL on tehnyt arvokasta ennaltaehkäisevää työtä lapsiperheiden parissa. Toivon, että toiminta saa jatkua edelleen yhtä monipuolisena .