Antakaa isäni jäädä suomeen!

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Antakaa isäni jäädä suomeen!.

Kyllä se joskus vielä nolottaa....

#201 Typerykset asialla

12.11.2016 15:02

Jos nuo tämän typerän adressin allekirjoittajat joskus tulevat järkiinsä, niin luulisi todella hävettävän! Mutta nettihölmöilyt pysyvät tallella ikuisesti...

Ihmetellä täytyy, miten aivotonta sakkia keskuudessamme taivaltaa!


Vieras

#202 huijareita ovat

12.11.2016 15:55

Eiköhän tämä ole hyvä varoitus suominaisille. Älkää koskaan sekaantuko näihin idän ihmeisiin, ovat aivan muuta kuin sanovat! Turha sitten itkeä jälkikäteen kun perhe erotetaan.

 

totuus kiinnostaa

#203 Mikä totta

12.11.2016 16:05

Mikä on pakolaisuuden peruste, jos on viettänyt lehti jutun mukaan kuukauden loman Irakissa? Toinen kysymys, mainostetaan lehti jutuissa yrittäjänä. Julkisista rekistereistä saadun tiedon mukaan avovaimo toimii yrittäjänä. Jos mies on kuitenki tosiasiallinen yrittäjä, onko syyllistetty rekisteröinti rikokseen. Rekisterimerkintärikoksesta tuomitaan sakkoa tai vankeutta enintään kolme vuotta. Teon yritys on rangaistava

Joni Paavola

#204 Re:

12.11.2016 16:43

#1: -  

 Ilman muuta pitää saada jäädä Suomeen. Vaikka en hyväksy väkivaltaa enkä laitonta maahantulon järjestämistä, enkä tykkää pakolaissumasta, niin kyllä elantonsa ansaitseva ihminen, joka ei ole esim. Raiskannut tai syyttä pahoinpidellyt, saa puolestani asua Suomessa. 

Sitäpaitsi syy pahoinpitelyille on erittäin ymmärrettävä. En edes lukisi sitä rikokseksi, koska muuta rangaistusta pettäjät eivät Suomessa tule saamaan.

Laiton maahantulon järjestäminen? Huhhuh... Suomeen tulee vaikka mitä rikollisia ja terroristeja, ja heidän maahantulonsa, niin kuin monen oikeankin pakolaisen, maahantulo järjestetään laittomasti, mutta tämän tapauksen luen perheestään huolen pitämiseksi, joka on oikein tehty. Niin sitä pitää. Mielestäni sellaista tulisi rangaista, joka ei pidä perheestään huolta..

Älykääpiöitä nuo päättäjät. Voisivat olla inhimillisempiä, ja mennä lain hengen mukaan eikä vain kirjaimen.


Vieras

#205

12.11.2016 17:47

tuntuun siltä päätöksien teossa alkaa olla pakka sekaisin. Olisi mukava tietää ketä näiden päätösten takana on.

Vieras

#206 Re:

12.11.2016 20:03

#54: -  

 rikollisen taustan omaava ilman oleskelulupaa.


Vieras

#207 Re: syy?

12.11.2016 20:04

#22: suvaitsevainen - syy? 

 Helsingin Sanomien mukaan ko. mies on syyllistynyt liikennerikkomuksiin, pahoinpitelyihin, lähestymiskiellon rikkomiseen (useasti) ja laittoman maahanmuuton järjestämiseen.


Vieras

#208

12.11.2016 20:29

Kyllä näitä kommentteja lukiessa saa taas todeta että suurinosa suomalaisista on juntteja, siis ihan oikeasti JUNTTEJA. Ja luulen myös ettei nää negatiiviseen sävyyn ja todella törkeästi kommentoivat ihmiset ole koskaan edes tätä miestä nähneet... itse hänet tuntien voin sanoa että tästä maasta sais karkottaa muutaman naapurin ja naapurikaupunkien supisuomalaisen. Pahempia ne on ku Rekan ikinä!!! Tätä miestä ei tarvi kenenkään pelätä! 

Matu-uskovaisen lötinäää

#209 Re: Äläpäs valehtele!

12.11.2016 20:39

#208: -  

 Parempi juntti kuin hintti! Ja ehdottomasti vielä parempi, kuin hyväuskoinen hölmö!

Joku vain taitaa tuota häiskää pelkäävän, jos äijälle on tuomittu lähestymiskielto...


Vieras

#210 Re: Re: Äläpäs valehtele!

12.11.2016 20:55

#209: Matu-uskovaisen lötinäää - Re: Äläpäs valehtele! 

Älä mua hölmöks hauku. Sitä en ole. Mä en ole myöskään mikään matu-uskovainen enkä lötise. En ole myöskään hyväuskonen hölmö. Mä oon sellanen harvinainen suomalainen, joka toivoo tasa-arvoa ihmisille. Olit mistä tahansa tai kuka tahansa, niin samat säännöt sitten kaikille. Jokainen joka ylinopeutta ajelee, "pahoinpitelee" tai auttaa perhettään, karkotettakoon vaikka Siperiaan, ikään, sukupuoleen, kansalaisuuteen katsomatta. Sen perusteella tästäki maasta sais lähettää puolet muualle ja nimenomaan ihan meidän omat perus-Pertit ja Pirkot... 

Mua suoraan sanottuna ällöttää lukea näitä ilkeitä kommentteja, koska tuskin sinäkään tätä miestä tunnet, niinkuin ei kovin moni muukaan täällä paasaavista. 

 

Matu-uskovaisen lötinää

#211 Re: Re: Re: Äläpäs valehtele!

12.11.2016 21:03

#210: - Re: Re: Äläpäs valehtele! 

 Älä lötise, vaan selitä, miksi äijälle on määrätty lähestymiskielto, jos kerran kenenkään ei sitä tarvitse pelätä?


Vieras

#212

12.11.2016 21:38

Vain tyttären vuoksi. Lapsen ei tarvitse kärsiä
liv antersson

#213 Ikävä kyllä tämä herra ei täytä esimerkillisen kansalaisen edellytyksiä

12.11.2016 23:17

Irakilainen joka tulee Irakin olosuhteita pakoon lomailee Irakissa? Järjestää laitonta maahanmuuttoa ja tehtailee rikoksia. Jos oikeasti tuli pakoon "kuolemaa" ei varmasti vierailisi Irakissa eikä tehtailisi rikoksia henkensä uhalla (karkotuspäätöksen uhalla).

Evoluution tarkoitus on karsia yksilöt jotka eivät itse tee mitään oman turvallisuutensa eteen, eivätkä oikeasti ole edes turvapaikan tarpeessa koska lomailevat alueella josta haluavat turvaan. Emme me voi antaa signaalia että tänne voi tulla ja olla miten huvittaa kunhan pistää naisen paksuksi.


Vieras

#214 Re: Typerykset asialla

13.11.2016 08:47

#201: Kyllä se joskus vielä nolottaa.... - Typerykset asialla 

 Kirjoituksesi osoittaa oman aivottomuutesi

Typerykset asialla

#215 Re: Re: Typerykset asialla

13.11.2016 09:10

#214: - Re: Typerykset asialla 

 Nerokasta! Keksitkö tuon aivan itse vai äeti-kulteliko pikku kovveliisi supatti?


Vieras

#216

13.11.2016 09:31

No on jo niin pitkään suomessa asunut ja juurtunut tänne,ja käytännössä suomen kansalainen ja perhe ja työpaikka.
Homma hoitoon

#217 Re: No problem

13.11.2016 09:58

#212: -  

 Ei ole penskan pakko jäädä kärsimään kun koko lössi painuu Irakiin!


Vieras

#218

13.11.2016 10:48

Tarviiko edes kysyä?
Minulle kansalaisuus ei merkitse mitään.
Ihminen merkitsee.
Mutta että hajoittaa perhe?!
En ymmärrä,eikä tuollaista pidäkään ymmärtää.
Kasvoin isättömänä.
Haluamme varmaan ehyempiä ihmisiä näistä
Pikku ihmisistä .Jalokivistämme.
Irak kutsuu...

#219 Re: Lässyn, lässyn lällällää

13.11.2016 13:21

#218: -  

 Penskat ja akka sällin mukaan ja Irakiin, niin perhe ei hajoile.

Kun sälli on syyllistynyt toistuvassti erinäisiin rikoksiin Suomessa, niin kylmästi pois maasta sinne mistä on tullutkin. Jos siellä kerran on uskaltanut lomailla niin varmaan uskaltaa asuakin!


Vieras

#220

13.11.2016 14:48

Parhaat pizzaa ja kebabit saa ehdottomasti maahanmuuttajien paikoista. Jos tekee töitä ja hankkii elantonsa normaalisti, on mielestäni tervetullut. Mainitut rikkeet onnistuu hyvin meiltä kantasuomalaisiltakin. Tapaus ei oikein istu "pakolaisongelmaan" josta on kyse.
Eihän niitä mössöjä syö erkkikään...

#221 Re: Etnistä herkuttelua

13.11.2016 14:58

#220: -  

 Jotkut ovat ihmetelleet koirien ja kissojen salaperäisiä katoamisia paikkakunnilla, joilla on näitä roskalättysyöttölöitä...


Vieras

#222 laki

13.11.2016 16:03

Tämä tapaus menee ihan lain mukaan, Suomessa on laki mitä noudatetaan. En ymmärrä miksi tästä edes keskustellaan kun noudatetaan vain lakia! 


Vieras

#223

13.11.2016 17:27

hus pois vaan

jr

#224

13.11.2016 17:56

Esimerkkinä muille ylimielisille vieraille, ulos vaan!

sari

#225

13.11.2016 18:37

Suomeen ei tarvita enään yhtään rikollista,laitonta muukalaista. Se, että joku suomibimbo on mennyt lisääntymään hänen kanssaan , ei ole puolustus.