Tenavapirtin on saatava jatkaa Akaassa

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Tenavapirtin on saatava jatkaa Akaassa.


Vieras

#26

07.10.2011 17:52

Todella kurjaa, jos hyvin toimiva ja erittäin pidetty yksityinen päiväkoti Tenavapirtti joutuu sulkemaan ovensa.

Vieras

#27

07.10.2011 18:33

Jokaisella on oikeus mielipiteeseensä:)

Mutta minä vanhempana haluaisin että lapseni olisi eskari ikään asti samassa päiväkodissa eikä joudu vaihtelemaan paikkaa!
Lapset sopeutuvat faarsi on joo ja haluta saa fraasi, mutta minä ajan oman lapseni parasta ja sillä sipuli, viis politiikka yms. tekijät vaan olen sitä mieltä että lapselleni paras paikka on Tenavapirttissä. Jos voisin jäädä kotiin hoitamaan niin jäisin heti, mutta se ei ole mahdollista kaikilla.
MINÄ OLEN ÄITI JA PUOLUSTAN LASTANI VIIMEISEEN ASTI SANOTTE MUUT MITÄ LYSTÄÄTTE :)
Sampsa Simpanen
Adressin tekijä

#28 Re:

07.10.2011 19:12

#27: -

Tästä syystä tämä adressi on perustettu ja siksi me yritämme kaikkemme.


Vieras

#29

07.10.2011 20:14

Kunnan ihmiset ei nyt taida toimia ihan oikein

Vieras

#30

07.10.2011 20:20

Voitaisiinko seuraavissa kunnallisvaaleissa kilpailututtaa kaupunginhallituksen kokouspalkkiot sekä virkamiesten paikat ja katsoa kuka tekee halvimmalla?? Katotaan jos saataisiin vaikka Rovaniemeltä joku perusturvatoimenjohtaja puolta halvemmalla!!!

Vieras

#31 Re: ÄLKÄÄ JEESUSTELKO

08.10.2011 07:36

#27: -

Puolustat lastasi niin kauan kun siitä ei tarvitse maksaa omasta pussista! HIENO PERIAATE!

Kyllähän Tenavapirtti jatkaa toimintaa, jos te kaikki lastanne puolustavat viette yksityiseen hoitoon, mutta se maksaa!! Kuten päivähoidon ylläpitäminen maksaa meille veronmaksajille. Enkä minä ainakaan halua maksaa turhasta!!

Sinne vaan yksityiseen hoitoon kaikki lapset niin päiväkoti ja pysyy pystyssä! Ilman kunnan tukea.

Äiti minäkin

#32 Raha kuitenkin ratkaisee itse kullakin

08.10.2011 07:59

Miksi minun pitäisi maksaa enemmän veroja siksi että joidenkin lapset saavat jatkaa kalliimmassa osittain minunkin verorahoillani tuetussa päiväkodissa? En ymmärrä.
Mistä te tiedätte, vaikka uusi päivähoidon tuottaja olisi vieläkin parempi?

Vieras

#33

08.10.2011 08:28

Onpa lyhytnäköistä toimintaa Akaan kunnan päättäjiltä. Olkaa yhteydessä henkilökohtaisesti päättäjiin ja yrittäkää saada ostopalvelun sijasta kuntaan yksityisenhoidon tuki tai palveluseteli, jotka palvelevat asiakasta. Akaa voisi olla suunnannäyttäjä muille kunnille. Palveluseteli on käytössä kuulemani mukaan Tampereella ja Oulussa. Voihan kunta tehdä silti ostopalvelusopimuksen,mutta te saisitte jatkaa omassa päiväkodissanne ominen lapsinenne. Tsemppiä!!

Vieras

#34 Re:

08.10.2011 08:41

#33: -

Mistäköhän otetaan rahat yksityisen hoidon tukeen tai palveluseteleihin?

päättäjiin yhteyttä

#35 selvittäkää vaihtoehtoja

08.10.2011 08:50

Kunnassa voi olla sekä Kelan yksityisen hoidon tuen kautta yksityisessä päivähoidossa olevia että kunnan ostamilla paikoilla. Tässä tilanteessa yhdistyksen kannattaa lähestyä päättäjiä (vanhempien kanssa?-kansalaisaloite) ja pyytää päätös yksityisenhoidon tuesta,jonka tietenkin tulee olla sen tasoinen, että se lähes vastaa ostopaikkojen kokonaishintaa. Lähes jokaisessa kaupungissa/ kunnassa on päätös kuntalisästä. Hyvissä ajoin ennen kuin uuden ostopalvelutuottajan kausi loppuu, tehkää aloitteita myös muista vaihtoehdoista (esim. palveluseteli). Jos päättäjät tarttuvat asiaan tosissaan jo nyt, saatte varmasti jatkaa ensi syksynätoimintaanne kelan tuella ja kuntalisällä.
veronmaksaja

#36 Rahat tiskiin

08.10.2011 09:00


Paljonko olette valmiita maksamaan siitä vaatinmastanne loistavan hyvästä päivähoidosta?
Ai niin; ette mitään! Vaatia kyllä osataan, kunhan joku muu maksaa!!
Totuushan on...

#37 Re: Rahat tiskiin

08.10.2011 10:10

#36: veronmaksaja - Rahat tiskiin

Oikeampi kysymys olisi: Paljonko olet valmis maksamaan minun lapseni hoidosta?

Tuskin kukaan ilmoittautuu maksajaksi, ellei saa siinä samalla jotain myös itselle!!

Taata

#38

08.10.2011 10:42

Onko tämä lopetettava päiväkoti Toijalassa se sama, josta jossain vaiheessa lapset tuli hoitajien järjestämien ja hyväksymien rajujen leikkien jälkeen mustelmilla kotiin?
Esko

#39 Taata hei

08.10.2011 10:50

Ei mitään päiväkotia olla lakkauttamassa. Kaupunki vaan lopettaa rahan syytämisen tähän yhteen yksityiseen.
Aikuisten oikeesti!!!

#40 Re:

08.10.2011 11:36

#27: -

Miten puolustat lastasi? Ja vielä viimeiseen asti? Kirjoittamalla nimesi tyhjänpäiväiseen adressiin, vai? No siinähän sitä jo onkin. Tuliko oikein hiki?

Nova

#41 --

08.10.2011 11:38

Jos tämän adressin olisi tehnyt joku muu kuin wannabetyrkkyjulkkis, niin saattaisin harkita allekirjoittamista ja vaikka asian viemistä eteenpäin kaupungin päättäjille, mutta nyt EN todellakaan aio tehdä mitään.
Äiti minäkin

#42 Mielestäni

08.10.2011 12:02

Ihan tavallinen päiväkoti. Kaksi lasta ollut.
Tässä asiassa taitaa nyt olla enemmän tunteet kuin järki pelissä.

Vieras

#43 Re: --

08.10.2011 12:07

#41: Nova - --

Wannabetyrkkyjulkkis??? Voi hyvänen aika!!! Kyllä tää on hanke on tenavapirtin vanhempainyhdistyksen, eikä kenenkään yksittäisen henkilön. NI!!!

???????
Vieras

#44 kertokaa ymmärtämättömälle?

08.10.2011 12:34

Mistä tää poru on? Eiks jokainen saa mukulansa laittaa hoitoon sinne minne haluaa? Vaikka yksityiseen päiväkotiin?

Mani mani mani

#45 Re: kertokaa ymmärtämättömälle?

08.10.2011 12:39

#44: ??????? - kertokaa ymmärtämättömälle?

Tietysti voi. Mutta kun siitä pitäisi maksaa ihan ite omalla rahalla niin eihän se nyt mitenkään käy! -KELE.

Siitä poru! Kaikki pitäisi saada ilmaiseksi.


Vieras

#46 Re: Re: kertokaa ymmärtämättömälle?

08.10.2011 12:46

#45: Mani mani mani - Re: kertokaa ymmärtämättömälle?

500€/kk ei ole ilmaista! Kertokaa että mitä te maksaisitte sen verran kuussa mitä ette saa itse valita?

Outi

#47 Ihan pihalla

08.10.2011 12:51

TÄH? 500 e/kk? Siis niinkun mistä maksaa ja kuka ja miksi?
HR

#48 Re: Re: Re: kertokaa ymmärtämättömälle?

08.10.2011 12:52

visa

#49 Voivoi

08.10.2011 12:56

Lapset nyt vaan tulee kalliiksi. Eikä se päivähoitomaksuihin lopu.
Olisko kannattanut miettiä asioita ennenkun niitä tekee?

Vieras

#50

08.10.2011 12:57

Kahden lapsen hoitomaksut kuussa 500€ ilman valinnanvapautta hoitopaikkaan.