Hard Rock Café Suomeen

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Hard Rock Café Suomeen.

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

04.10.2007 20:22


satu siitonen
hankasalmi

#2 Olis tervetullut

05.10.2007 09:48

Suuren maailman tyyl8 tännekin peräkamareihin.
Matti Konsala
Bonn, Germany

#3 örr..

19.12.2007 15:28

pelottaa vaan et tehdäänkö se sit kunnolla. frankfurtin hrc nimittäin maailman paskin paikka. ihan oikeesti, siellä ei ollu mitään mikä olis tehny kyseisestä mestasta Hard Rock Cafén paitsi logo peräseinällä.
Kuisma Lappalainen
Helsinki

#4 Come on!

13.02.2008 06:46

Kyllä tämä paikka pitäisi saada Helsinkiinkin. Mutta on oltava tarkkana että siellä noudatetaan yhtiön kansainvälisiä "love all serve all save the planet" arvoja, erityisesti kahta ensinmainittua näistä kolmesta. Se voisi niellä asiakkaat pois nykyisistä tylyistä helsinkiläisravintoloista ja saada ne huomaamaan että tylyllä käytöksellä menetetään asiakkaita.

Olen käynyt tähän mennessä neljässä eri Hard Rock Caféssa, jotka sijaitsevat New Yorkissa (2000), Bostonissa (2000), Lontoossa (2001) ja Tukholmassa (2002 ja 2007). Boston on suunnilleen Helsingin kokoinen kaupunki ja kolme muuta edellä mainitsemaani kaupunkia ovat Helsinkiä suurempia. Tiedän kuitenkin että Hard Rock Café on menestynyt myös joissain Helsinkiä pienemmissä paikoissa, esimerkkinä mainittakoon Reykjavik.

New Yorkissa kyseinen paikka on tosin muuttanut siellä käyntini jälkeen 57-kadulta 43-kadulle, mutta edelleenkin lähin risteys tuosta paikasta on Broadwayn risteys. Bostonissa se on tietääkseni yhä Clarendon Streetillä, Lontoossa se on tietääkseni yhä Hyde Parkin kaakkoisnurkassa ja Tukholmassa Sveavägen 75:ssä kävin viimeksi 16.4.2007.

Lauttamaksu Kaivopuistosta Sveavägenille edestakaisin oli lokakuussa 2002 suunnilleen 400 euroa. Huhtikuussa 2007 käytin Katajanokalta lähtevää lauttaa, jolla lauttamaksu olisi noin 330 euroa edestakaisin jos itse olisin ollut maksaja, mutta siinä tapauksessa kyse oli matkasta, jonka olin voittanut kirjoituskilpailussa kerrottuani vuoden 2000 Yhdysvaltain matkastani. Jos olisin itse maksanut, olisin käyttänyt Kaivopuistosta lähtevää lauttaa.

Mutta olisi parempi jos Hard Rock Café olisi Helsingissä, jolloin ei näitä kalliita lauttamaksuja tarvitsisi maksaa vaan riittäisi bussin ja raitiovaunun yhdistelmälippu, joka sisältyy työssäkäyvällä työmatkakorttiin ja on muulloinkin vain parin euron luokkaa yhdensuuntainen ja vajaat viisi euroa edestakainen matka.
Jaro Punnu
Globen

#5 Pientä rajaa

28.05.2008 15:40

Kyseessä on todella ylinolo junttireliikki kahvilaketju joka oli "cool" joskus 90-luvun alussa. Eikä unohdeta että noihin aikoihin oli yhtä "cool" kantaa päällään Hard Rock Cafe-paitaa kuin legendaarista logo-paitaa teneriffalta.
Joonas Luukkonen
Helsinki

#6 Hard rock Cafe suomeen

17.07.2008 21:17

Hei itse en ole koskaan käynyt hard rock cafeessa mutta olen kuulut paljon että sielläkin on paljon hyvää mussaa minun mieletäni tänne helsinkiin pitisi perustaa hard rock cafee koska kaikkilla muillakin mailla on se niin miksi ei siten tänne perustaisi semmoista
Milja Pakkala
Helsinki

#7 Yes Hard Rock cafe Suomeen

17.07.2008 21:32

Minusta tämä kahvila pitäisi perustaa koska rakastan hard rock musaa ja on epäreilua että muillakin mailla on tämä. Suomi vaan mukaan tällaisiin asioihin että ei aina vaan karaoke baareja tai poppi juttuja. Herätetään 70s henkiin sillä se jyrää se on maailman parasta musaa. Ja siksi kannatan sitä että myös Hard Rock cafe perustetaan. I love Hard Rock music!!!!!!!!!!!! Olen koko ikäni kuunnellut juuri tätä musaa ja en ikinä kyllästy siihen. Eli antakaa meille hard Rockin ihailijoille paikka jossa voi kuunnella musaa, ja juoda ja syödä ja pitää hauskaa. Eli WELCOME Hard Rock cafe in Finland!!!!!!!!!!!!!!!
Juho Huttunen
Lappeenranta

#8 WuhuuU!

16.10.2008 12:57

Hard Rock Café helsinki on totta vuonna 2011!!

kuulin kaverilta joka väittämänsä mukaan kuuli radiosta.

Nyt makuupussin ja herätyskellon kanssa venaamaan sinne
Antero Svartgård
Helsinki

#9

16.10.2008 20:41

Itse olen käynyt vain Köpiksen HRC'ssä. Allekirjoitan mieluusti
Kuisma Lappalainen
Helsinki

#10 Kiitos Juho Huttuselle tiedosta, mistä peräisin tarkemmin?

23.10.2008 21:53

Vai että vuonna 2011 Helsingissä vihdoin ja viimein on oleva sen ketjun ravintola, jota olen odottanut? Mikä radioasema tästä tarkemmin kertoi? Ja onko todella löytynyt sellainen fräntshaisinglisenssinhaltija, jolla on ollut tarvittavat viisi miljoonaa euroa laittaa likoon?

HRC:n sivut nimittäin eivät cafe locatorissa edelleenkään tunne valtiota nimeltä Finland. Suomea lähin HRC:n sieltä löytyvä osoite on yhä edelleen Sveavägen 75, Tukholma, Ruotsi.

Mikäli väittämä siitä että Helsingilläkin vuonna 2011 olisi oma HRC todella pitää vihdoin ja viimein paikkansa, toivoisin tietäväni tästä tarkkoine osoitteineen siten että voin tulla paikalle.

Toivokaamme myös, että Helsingin uusi tuleva HRC kunnioittaa ketjunsa arvoja love all serve all save the planet, ja erityisesti kahta ensinmainittua näistä, joiden kunnioittamisessa hyvin monella muulla suomalaisravintolalla on ikävä kyllä paljonkin parantamisen varaa. Jos näitä osataan oikein noudattaa niin ainakin minä asioin silloin Helsingin HRC:ssa hyvin mielelläni.
Kuisma Lappalainen
Helsinki

#11 Tilasin juuri matkan Sveavägenille

17.04.2010 17:16

Tallink-varustamon M/S Silja Symphony lähtee viemään minua lähimpään Hard Rock Cafén toimipisteeseen 19.6.2010 kello 17.00 Kaivopuistonrannasta Helsingistä. Kyseinen laiva on valmistunut Kvaerner-Masan telakalta v. 1992 ja olen ollut mukana myös sen neitsytmatkalla, jolloin se kuljetti minut erään sellaisen irkkubändin konserttiin, joka on ensi elokuun 20. päivänä tulossa esiintymään tänne Helsinkiin.
Katariina

#12

22.06.2010 21:14

Nuollaan nyt sitten jenkkiläisiä oikein kunnolla. Muuttakaa USA:han jos tuollasta haluutte.

Marika Huovinen
Vieras

#13 Ehdottomasti!

26.06.2010 21:30

Täytyy saada! Oon niin kade, kun frendi asuu Lontoossa ja käy Hard Rock Caféssa todella usein. :<

cristiina-
Vieras

#14 Asiaa!

12.08.2010 19:49

Itse kävin Canadan Niagaran putouksilla ja samalla HCR:ssä ja sitten käytiin Orlando Floridassa Universal studioilla :) kivaa oli

Sari Porttila
Vieras

#15 Kiitän ja kumarran

14.08.2010 13:42

Pitkään olen myös itse ihmetellyt kyseisen raflan puuttumista maastamme (mm. Amsterdamin, Rio de Janeiron sekä Prahan Hard Rock Cafeissa vierailtuani) , kuitekin suuren luokan metalli- ja rockyhtyeitä täältä löytyy useampikin kappale. Varmaan myös nämä kotimaiset artistit mieluusti lahjoittaisivat kahvilan seinille vanhoja soittopelejään, etc, joita kenties ulkomailta asti tulevat fanit saisivat sitten ihailla :) Kiitos adressista!

HRC fan
Vieras

#16

19.08.2010 18:53

Onx tietoo kuka olisi HRC perustaja täällä hesassa??

Sedun homma vaiko muun kotimaisen ketjun ??

Olis kiva tietää millä tasolla se onnistuu...

KokaRixa
Vieras

#17

01.09.2010 17:36

Tervetuloa vaan minunkin puolesta (Pariisi ja Stockis käyty)

AkSu
Vieras

#18

03.09.2010 12:22

NO KYLLä!! joo tosian kyllä on suomeen saatava

HIMLoveMetal
Vieras

#19

24.09.2010 23:08

Hard Rock Cafeen vois laittaa rokki mäkin tilalle stadiin. Mäkkäreitä Suomessa riittää joten miks yhtä ei vois antaa pois hyvään tarkoitukseen
Kuisma Lappalainen
Helsinki

#20 Helsingin Sanomat 11.10.2010: Jätkäsaareen uusi ravintola!

11.10.2010 07:01

Toivokaamme, että tämä uutinen tällä kertaa olisi totta eikä vain toimittajan päiväuni. Sillä jos se on totta, silloin tämän adressin vaatimus käy toteen.
Tmo
Vieras

#21

12.10.2010 13:40

KFC, HRC, MC D'S, DUNKIN DONUTS, SHELL, ABC, GINA TRICOT, H&M, IKEA, KESKO, S-KONSERNI, BK, PIZZA HUT ETC ETC. TEHÄÄN KOKO SUOMESTA KOTIMAISTEN MONOPOLIKONSERNIEN JA ULKOMAISTEN FRANCHISE YRITYSTEN TYYSSIJA. MYYDÄÄN VIELÄ MAAT VENÄJÄLLE JA EIKÖHÄN TÄN KANSAN IDENTITEETTI RUPEE OLEMAAN SIINÄ. SYÖDÄÄN SITÄ PASKAA MITÄ MUUT MEILLE TARJOO, EI SITÄ HYVÄÄ MITÄ ITSE HALUAISIMME. GO FINLAND GO, GO AND FUCK YOURSELF!
Ilmari

#22

13.05.2011 21:46

Tietysti Helsinki tarvii oman HRC. Muualla Euroopassa on. Miksi pitää jäädä takapajulaan ???
Hyvä meininki hyvää musaa.

Vieras

#23

21.08.2011 18:29

ehdottomasti hard rock cafe suomeen!
juunas

#24

11.03.2012 23:41

samaa mieltä lisää jenkkiläisiä yrityksiä ja ketjuja suomeen
K

#25 Re:

16.03.2012 23:44

#1: Patrik Leikas -  

 Ehdottamasti kunnon mailmanluokan ravintola tänne, mitä kauneimpaan kaupunkiin, Helsinkiin!