Hard Rock Café Suomeen
Ota yhteyttä adressin tekijään
örr..
Come on!
Olen käynyt tähän mennessä neljässä eri Hard Rock Caféssa, jotka sijaitsevat New Yorkissa (2000), Bostonissa (2000), Lontoossa (2001) ja Tukholmassa (2002 ja 2007). Boston on suunnilleen Helsingin kokoinen kaupunki ja kolme muuta edellä mainitsemaani kaupunkia ovat Helsinkiä suurempia. Tiedän kuitenkin että Hard Rock Café on menestynyt myös joissain Helsinkiä pienemmissä paikoissa, esimerkkinä mainittakoon Reykjavik.
New Yorkissa kyseinen paikka on tosin muuttanut siellä käyntini jälkeen 57-kadulta 43-kadulle, mutta edelleenkin lähin risteys tuosta paikasta on Broadwayn risteys. Bostonissa se on tietääkseni yhä Clarendon Streetillä, Lontoossa se on tietääkseni yhä Hyde Parkin kaakkoisnurkassa ja Tukholmassa Sveavägen 75:ssä kävin viimeksi 16.4.2007.
Lauttamaksu Kaivopuistosta Sveavägenille edestakaisin oli lokakuussa 2002 suunnilleen 400 euroa. Huhtikuussa 2007 käytin Katajanokalta lähtevää lauttaa, jolla lauttamaksu olisi noin 330 euroa edestakaisin jos itse olisin ollut maksaja, mutta siinä tapauksessa kyse oli matkasta, jonka olin voittanut kirjoituskilpailussa kerrottuani vuoden 2000 Yhdysvaltain matkastani. Jos olisin itse maksanut, olisin käyttänyt Kaivopuistosta lähtevää lauttaa.
Mutta olisi parempi jos Hard Rock Café olisi Helsingissä, jolloin ei näitä kalliita lauttamaksuja tarvitsisi maksaa vaan riittäisi bussin ja raitiovaunun yhdistelmälippu, joka sisältyy työssäkäyvällä työmatkakorttiin ja on muulloinkin vain parin euron luokkaa yhdensuuntainen ja vajaat viisi euroa edestakainen matka.
Pientä rajaa
Hard rock Cafe suomeen
Yes Hard Rock cafe Suomeen
WuhuuU!
kuulin kaverilta joka väittämänsä mukaan kuuli radiosta.
Nyt makuupussin ja herätyskellon kanssa venaamaan sinne
Kiitos Juho Huttuselle tiedosta, mistä peräisin tarkemmin?
HRC:n sivut nimittäin eivät cafe locatorissa edelleenkään tunne valtiota nimeltä Finland. Suomea lähin HRC:n sieltä löytyvä osoite on yhä edelleen Sveavägen 75, Tukholma, Ruotsi.
Mikäli väittämä siitä että Helsingilläkin vuonna 2011 olisi oma HRC todella pitää vihdoin ja viimein paikkansa, toivoisin tietäväni tästä tarkkoine osoitteineen siten että voin tulla paikalle.
Toivokaamme myös, että Helsingin uusi tuleva HRC kunnioittaa ketjunsa arvoja love all serve all save the planet, ja erityisesti kahta ensinmainittua näistä, joiden kunnioittamisessa hyvin monella muulla suomalaisravintolalla on ikävä kyllä paljonkin parantamisen varaa. Jos näitä osataan oikein noudattaa niin ainakin minä asioin silloin Helsingin HRC:ssa hyvin mielelläni.
Tilasin juuri matkan Sveavägenille
Nuollaan nyt sitten jenkkiläisiä oikein kunnolla. Muuttakaa USA:han jos tuollasta haluutte.
Ehdottomasti!
Täytyy saada! Oon niin kade, kun frendi asuu Lontoossa ja käy Hard Rock Caféssa todella usein. :<
Asiaa!
Itse kävin Canadan Niagaran putouksilla ja samalla HCR:ssä ja sitten käytiin Orlando Floridassa Universal studioilla :) kivaa oli
Kiitän ja kumarran
Pitkään olen myös itse ihmetellyt kyseisen raflan puuttumista maastamme (mm. Amsterdamin, Rio de Janeiron sekä Prahan Hard Rock Cafeissa vierailtuani) , kuitekin suuren luokan metalli- ja rockyhtyeitä täältä löytyy useampikin kappale. Varmaan myös nämä kotimaiset artistit mieluusti lahjoittaisivat kahvilan seinille vanhoja soittopelejään, etc, joita kenties ulkomailta asti tulevat fanit saisivat sitten ihailla :) Kiitos adressista!
Onx tietoo kuka olisi HRC perustaja täällä hesassa??
Sedun homma vaiko muun kotimaisen ketjun ??
Olis kiva tietää millä tasolla se onnistuu...
Tervetuloa vaan minunkin puolesta (Pariisi ja Stockis käyty)
NO KYLLä!! joo tosian kyllä on suomeen saatava
Helsingin Sanomat 11.10.2010: Jätkäsaareen uusi ravintola!
Hyvä meininki hyvää musaa.
Re:
Ehdottamasti kunnon mailmanluokan ravintola tänne, mitä kauneimpaan kaupunkiin, Helsinkiin!
| This discussion has been closed. |
This comment has been removed by the person who wrote it.
Reason for the removal: Sisältää nimeni.