Pelastakaa Pirkkolan metsä

Pelastakaa Pirkkolan metsä / Tiedotteet / ADESSIN LUOVUTUS   / Kommentit

21.09.2020 07:52

Kiitos keskuspuistoryhmälle! Surullista, jos palautteesta huolimatta tehdään ikuinen virhe. Vertaisin tapausta vaikka aikoinaan purettuun Höijerin taloon: uudelle oli tarve ja tilaus, mutta peruuttamattomasti väärään paikkaan. Jotain Helsingille ainutlaatuista ollaan hukkaamassa.

21.09.2020 08:24

Hyvä! Toivotaan niin!
SRT

#3 Metsän muuttaminen ilmastonmuutosaikoina autojen parkkipaikaksi huonoa päätöksentekoa

21.09.2020 08:45

ITse asun Turussa mutta halusin osallistua adressiin. Luonto ja metsä koko Suomessa on puolustamisen arvoista, tärkeää luonnon itsensä takia, ilmastonmuutoksen torjunnan kannalta sekä tärkeä ihmisille, alueen asukkaille. Toivon, että Helsingin kaupunki alkaa huomioida luontoalueiden merkityksen paremmin eikä kaavoita tai rakenna näitä luonto- ja virkistysmielessä arvokkaita alueita täyteen. Samaa toivon oman kotkaupungin kohdalla. Kasvualueiden on huomioitava luontoarvotkin, ja jo olemassaolevien asukkaidensa mielipiteet ja tarpeet.

21.09.2020 18:26

Kiitos näistä tiedoista.Tuli myös mieleen,että päättäjien pitäisi huomioida,että ihmisillä on paljon paljon tunnesiteitä ympäristöönsä.Ei voi kaikkea noin vain ohittaa.

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…